וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל השחורים": המריחואנה בוושינגטון חוקית

2.4.2014 / 7:55

ראש עיריית וושינגטון הבירה קבע כי החזקה של עד 28 גרם מריחואנה אינה עברה פלילית. המהלך זכה לתמיכה נרחבת, בשל מחקרים שלפיהם שחורים נעצרים עד פי 8 יותר מאחרים

וינסנט גריי, ראש העיר וושינגטון הבירה, חתם השבוע על חוק הקובע כי החזקת מריחואנה במשקל של עד 28 גרמים לא מהווה עברה פלילית, וכי העונש שניתן עד כה על עבירה זו – עד שישה חודשי מאסר בפועל וקנס בסך 1,000 דולרים, מבוטל. על פי החוק החדש, העונש שיוטל על מי שייתפס עם החומר ברחבי הבירה האמריקנית ייקנס ב-25 דולרים בלבד – סכום הנמוך מדוח חניה בעיר. "הוא חתם על החוק הבוקר", הודיעה שלשום (שני) דוברת העירייה דוקסי מקוי.

החוק החדש זכה לתמיכה בקרב הציבור בטענה שהוא מקדם שוויון בין האוכלוסיות השונות בעיר, כיוון שלפי מחקר שערך האיגוד לחירויות האזרח בארצות הברית, הסבירות שאזרח אפרו-אמריקני ייעצר בחשד להחזקת מריחואנה גבוהה פי שמונה מהסבירות שאזרח ממוצא אחר ייעצר.

המהלך לביטול ההליכים הפליליים בבירת ארצות הברית מצטרף להחלטות דומות שהתקבלו במדינות וושינגטון וקולורדו ב-2012. למרות היוזמה המקומית בוושינגטון, החזקת מריחואנה נותרה עברה פלילית לפי החוק הפדרלי בארצות הברית, שלרוב גובר על החוק המקומי.

עוד חדשות מהעולם:
צ'ילה: הורגש רעש אדמה בעוצמה 8.2, 5 בני אדם נהרגו
דניס רוס: לשחרר את פולארד, ריצה את עונשו
לבעל הלבנוני מותר לאנוס את אשתו, אך אסור לו להכותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully