וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטוס המלזי, פוטין ורשת פוקס: צפו במופע של אובמה

בנאום מושחז מול כתבי הבית הלבן, הנשיא האמריקני תהה על פשר האובססיה התקשורתית לגבי החזה החשוף של פוטין. הוא ניסה לנחש האם בקרוב תעלה תאוריה לפיה הילרי נולדה בקניה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נראה לפנות בוקר (ראשון) משוחרר יותר מאי פעם במופע ההומור של ארוחת הערב השנתית לכתבי הבית הלבן. אובמה אמר כי 2013 הייתה השנה "המצטיינת" שלו בתפקיד, ובנאומו המבודח הרבה להתלוצץ על התקשורת המנגחת אותו, ובפרט על חשבונה של "חדשות פוקס".

אובמה לעג לטענת התקשורת השמרנית בארה"ב, לפיה הוא אינו יליד ארצות הברית. בהתייחסו למחליפתו האפשרית בבית הלבן, אמר הנשיא כי לרפובליקנים "יהיה קשה יותר להוכיח שהילרי נולדה בקניה".

הוא צחק גם על המתחרים הגדולים של "פוקס" ועל המלחמה על הרייטינג בין רשתות החדשות השונות. בהתייחסו לנציגי רשת MSNBC שישבו בקהל, אמר אובמה: "הם בטח לא ראו קהל גדול כזה בחייהם".

צפו במופעים מהשנים הקודמות
אובמה התלוצץ: "הילרי לא מפסיקה לסמס לי שיכורה"
מלך האריות: אובמה חשף את "סרט הלידה" שלו
ובשנה שעברה | "אני כבר לא המוסלמי שהייתי בעבר"

ארוחת הערב השנתית לכתבי הבית הלבן עם הנשיא ברק אובמה – מאי 2014. GettyImages
נשיא ארה"ב ברק אובמה, אמש בסעודת כתבי הבית הלבן/GettyImages

הנשיא האמריקני התלוצץ גם על חשבונה של רשת סי-אן-אן, שזכתה לביקורת נוקבת מכל הכיוונים שבשל הסיקור העודף שהעניקה לסיקור המטוס המלזי הנעלם. אובמה ציין כי זה עתה שב מביקור במלזיה, ואמר: "תארו לכם לאן הייתי צריך ללכת כדי שסי-אן-אן יסקרו גם אותי".

מנחה הערב היה ג'ואל מקהייל, כוכב הסדרה "קומיוניטי". גם הוא לגלגל על רשת סי-אן-אן באותו נושא: "זו השנה ה-100 שבה נערכת ארוחת כתבי הבית הלבן. וגם לפני 100 שנה, סי-אן-אן חיפשו את המטוס של האחים רייט".

וכמו אובמה, גם מקהייל הביע ביטחון בזהותה של הנשיאה הבאה של ארה"ב, והתלוצץ על חשבונה של הילרי קלינטון: "בתור הנשיאה האישה הראשונה, נוכל לשלם לך 30% פחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארוחת הערב השנתית לכתבי הבית הלבן עם הנשיא ברק אובמה – מאי 2014. GettyImages
הגברת הראשונה, מישל אובמה, אמש בנשף החגיגי/GettyImages

אובמה לא שכח לצחוק גם על עצמו. הוא תיאר את שנת 2013 כאחד הקשות ביותר שהיו לו, בין היתר בשל ההשקה הכושלת של רפורמת הבריאות (אובמה-קייר), ואמר: "אחרי שנה 'מצטיינת' שכזו, על מה עוד נותר לדבר?".

בנקודה מסוימת", אמר אובמה, "הדברים נעשו כה גרועים, עד ש-47 האחוזים של רומני התקשרו להתנצל".

הנשיא האמריקני גם לעג לדיווחים שצפו לפני כמה חודשים, לפיהם ולדימיר פוטין נכלל ברשימת המועמדים לפרס נובל לשלום, ואמר: "בימינו מעניקים את הפרס הזה לכל אחד". בנוסף, תהה אובמה מדוע כלי תקשורת שמרניים מתעקשים להציג את הנשיא הרוסי בחזה חשוף.

אחת הבדיחות המושחזות יותר בסעודה כוונה נגד יו"ר בית הנבחרים, שנטען כי הוא משתמש בתכשירי שיזוף מלאכותיים: אובמה אמר כי "בימים אלה, הרפובליקנים עושים לביינר חיים קשים יותר ממה שהם עושים לי. כנראה שכתום הוא באמת השחור החדש!".

במהלך הסעודה הוקרן מערכון בהשתתפות סגן הנשיא ג'ו ביידן, והשחקנית ג'וליה לואי-דרייפוס, המגלמת את סגנית הנשיא בסדרה "ויפ". השניים נראים מתגנבים לבית הלבן ולאחר מכן מקעקעים את גופם.

לצפייה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully