וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה התלוצץ: "הילרי לא מפסיקה לסמס לי שיכורה"

29.4.2012 / 11:00

בארוחה המסורתית לכתבי הבית הלבן נתן הנשיא האמריקאי את מופע הסטנד-אפ השנתי שלו להנאת המוזמנים. בתפריט: בדיחות על מיט רומני, פרשת השירות החשאי והזונות והגברת הראשונה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

שוקל הסבה מקצועית? נשיא ארצות הברית ברק אובמה לקח אמש (שבת) הפסקה קצרה מעבודתו כמנהיג העולם החופשי, כדי להשתתף בארוחת הערב השנתית לכתבי הבית הלבן שנערכה במלון הילטון בוושינגטון. כמדי שנה, גם הפעם מוקד האירוע היה מופע הסטנד-אפ המסורתי של הנשיא, בו הוא התבדח על חשבון יריבו במרוץ לנשיאות מיט רומני, על מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון וגם על פרשת מאבטחי השירות החשאי והזונות. את הערב הנחה הקומיקאי ומנחה תכנית האירוח הלילית ג'ימי קימל.

"למרות מכשולים רבים, הרבה השתנה בזמן כהונתי בתפקיד", סיפר אובמה לנוכחים, בהם גם כוכבים רבים כמו שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני והבמאי סטיבן ספילברג. "לפני ארבע שנים, הייתי נתון במאבק פריימריז אלים עם הילרי קלינטון. ארבע שנים אחר כך, היא לא מפסיקה לסמס לי שיכורה מקרטחנה", צחק.

ג'ימי קימל עם ברק אובמה. GettyImages
אובמה וקימל/GettyImages

אובמה לא חסך "מחמאות" גם ליריביו במפלגה הרפובליקנית. "אני יודע שבשלב זה רבים מצפים ממני לרדוף אחרי יריבי הצפוי, ניוט גינגריץ'. ניוט, יש עדיין זמן! אבל אני לא אעשה זאת. אני לא אתקוף אף אחד מהמועמדים הרפובליקנים. קחו לדוגמא את מיט רומני. למעשה לשנינו יש הרבה מן המשותף. שנינו חושבים שנשותינו הן הצד הטוב יותר שלנו, והסקרים מראים במידה מעליבה באופן מדאיג, שהציבור האמריקני מסכים לכך. לשנינו גם יש תארים מהרווארד. לי יש אחד, לו יש שניים. איזה סנוב!".

כאמור, גם מקומה של פרשת מאבטחי הנשיא, ש-11 מהם הושעו לאחר שבילו עם זונות בקולמביה, לא נזנח. "הכנתי עוד הרבה חומר, אבל עליי להחזיר את אנשי השירות החשאי הביתה לפני העוצר החדש שלהם", אמר אובמה.

ואיך היה מופע הסטנד-אפ של ג'ימי קימל?
בשנה שעברה: אובמה מתבדח על תעודת הלידה שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully