וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל פרס בחצר: "שרים עצמאות" בבית הנשיא

הטקס המסורתי, בניצוחו של שמעון פרס, פותח את החגיגות הרשמיות בבוקר יום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל. ריטה הצטרפה לדואט מיוחד, ואפילו הרמטכ"ל פצח בשיר. "יום של גאווה"

נשיא המדינה סוקר את שורות החיילים המצטיינים ביום העצמאות. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
פרס וגנץ, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

כבכל שנה, גם הבוקר (שלישי) נערך אירוע השירה בציבור המסורתי "שרים עצמאות" בבית נשיא המדינה שמעון פרס, לרגל יום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל. לאחר האירועי ייערך מטס כבוד חגיגי של חיל האוויר, ובהמשך היום חידון התנ"ך העולמי.

האירוע, בהנחייתו של צביקה הדר, הוא בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון ובכירים נוספים.

עוד על יום העצמאות בוואלה! חדשות:
פרויקט מיוחד | 66 דברים שאנחנו מתגעגעים אליהם
אדלשטיין בטקס הדלקת המשואות: "מדינת ישראל היא פלא אזרחי"
"אריק שרון נאנק מכאב וצעק לי 'תברח תברח'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטקס נפתח במטס כבוד מיוחד של מבנה מסוקי קרב של חיל האוויר, כהצדעה ל-120 החיילים המצטיינים המייצגים את כלל זרועות הצבא, שנבחרו בקפידה והומלצו על ידי מפקדיהם לקבל אות הצטיינות מהנשיא על שירות משמעותי ותרומה יוצאת דופן לצה"ל ולמדינת ישראל.

בתום המטס סקרו הנשיא פרס והרמטכ"ל את שורות המצטיינים. פרס אמר למצטיינים: "אני מתרגש מכם וגאה בכם. בניו ובנותיו של עם שזכה לתחייה". "אתם משמשים מופת לחבריכם, כי כל דור מתעלה על קודמו וכל דור חדש נישא על כתפי הדורות שקדמו לו", הוסיף, "ואכן, הדור שלכם ערוך יותר, מצויד יותר, מהיר יותר, מדויק יותר, מגוון יותר, מעודכן יותר. דור שרגליו נטועות על קרקע המציאות, אך ראשו כבר נטוע בעתיד".

שר הביטחון יעלון בירך את החיילים ואמר: "זה יום של גאווה למדינת ישראל. לפגוש כאן את החיילים האלה, שביחד עם חבריהם מפגינים ראש גדול, לוקחים אחריות ושומרים על ביטחונה של ישראל, זה מרומם את הנפש. מדינת ישראל יכולה להתגאות בחיילים ובמפקדים ולהמשיך לפרוח ולשגשג".

עם סיום המסדר התקיים המופע "שרים עצמאות", שצוין השנה במחווה מיוחדת לזמר אריק איינשטיין שהלך לעולמו השנה. במהלך המופע, הנשיא ביצע דואט מיוחד עם ריטה לשיר "עוף גוזל". שלומי סרנגה שר יחד עם ראש הממשלה נתניהו את "שיר השיירה" ויובל דיין שרה יחד עם הרמטכ"ל את "שיר של אחרי מלחמה".

אמש החלו חגיגות יום העצמאות, עם צאתו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. בהר הרצל בירושלים התייצבו 14 נשים שהשפיעו על החברה בישראל ונבחרו להשיא משואה. הטקס, שהודלקו בו 12 משואות המסמלות את 12 שבטי ישראל, צוין השנה בסימן "זמן נשים – הישגים ואתגרים". זאת במטרה להעלות על נס את מעמד האישה ולהוקיר נשים שתרמו תרומה רבת-משמעות לחברה בתחומי החיים השונים, וכן לעודד מודעות ציבורית לזכויות האדם, לכבוד, לשוויון ולביטחון אישי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא המדינה סוקר את שורות החיילים המצטיינים ביום העצמאות. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ ופרס, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully