וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד למשפחת הנרצחת: מתנצל שחגגתי בזמן ההלוויה

אחיקם משה דוד

6.5.2014 / 0:13

שר האוצר, שהביע שמחה בפייסבוק על ניצחונה של מכבי תל אביב באליפות בשעה ששלי דדון הובאה למנוחות, הסביר כי הדבר נעשה בתום לב. אהרונוביץ', בנט ושטייניץ ביקרו בבית המשפחה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

שר האוצר יאיר לפיד טלפן אתמול (שני) לבני משפחת דדון מעפולה, שבתם שלי נרצחה בדרכה לריאיון עבודה במגדל העמק ביום חמישי, והתנצל בפניהם על כך שפרסם פוסט בפייסבוק שבו חגג את זכייתה של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב באליפות המדינה, בשעה שדדון הובאה למנוחות. לפיד, שכתב במוצאי שבת בפייסבוק "ישששש!!!! מכבי ת"א בכדורגל אלופת ישראל 2013-2014!!!!!", הסביר כי הדבר נעשה בתום לב והוסיף כי הוא משתתף בצער המשפחה.

עוד על רצח שלי דדון:
החברות שבנותיהן נרצחו נפגשו: "אנחנו משפחה אחת"
אביה של שלי מירר בבכי: "אין לי חיים, שחטו לי ילדה"
שלי נרצחה בדרך לריאיון עבודה: "אל תיקחו אותה"

יאיר לפיד במסיבת עיתונאים במשרד האוצר. נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
השתתף בצערה של המשפחה. לפיד/יואב דודקביץ'

בימים האחרונים הביעו בני משפחתה של דדון בת ה-20, שהרקע לרציחתה ככל הנראה לאומני, זעם על כך ששום נציג של הממשלה או של הכנסת לא שוחח עמם ולא הגיע להלוויה. "האבא יעקב פשוט המום מההתעלמות הזאת", אמרו אתמול קרובי המשפחה. "הוא לא מבין איך הוא איבד את בתו לשווא בידי מרצחים, ובכנסת ובממשלה כולם מתעלמים ואף אחד אפילו לא מגנה את הרצח".

היום בא לעפולה השר לעניינים אסטרטגיים יובל שטייניץ, יחד עם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ועם שר הכלכלה נפתלי בנט. בני המשפחה האבלה אמרו לשטייניץ: "אין לנו ביטחון להסתובב עוד ברחובות, שלי הלכה לחפש עבודה ולא חזרה". הוא השיב להם: "אני מבין את התחושות, חייבים לחזק את הביטחון האישי. אין לי ספק שהמשטרה והשב"כ יתפסו את המפגעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ מגיע לבית משפחת דדון בעפולה בעקבות התפתחות בחקירת הרצח של שלי דדון. מאי 2014. ערן גילווארג
השר אהרונוביץ', היום בבית משפחת דדון בעפולה/ערן גילווארג

השר אהרונוביץ' אמר בביקור התנחומים כי חלה "התפתחות דרמטית בחקירת הרצח". לדבריו, "לא רחוק היום שבו נתפוס את הרוצחים". הוא לא הרחיב על פשר ההתפתחות. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר בטלפון עם האב יעקב דדון, ואמר לו: "לא ננוח עד שנתפוס את הרוצחים. הנחיתי את כולם לפעול בשיא הנחישות".

(עדכון ראשון: 21:43)

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully