וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של שלי מירר בבכי: "אין לי חיים, שחטו לי ילדה"

אחיקם משה דוד

2.5.2014 / 11:10

קרובי משפחה וחברים רבים הגיעו לחזק את משפחת דדון, שבתה בת ה-20 נרצחה בדרך לראיון עבודה במגדל העמק - לפי החשד על רקע לאומני. "אין מי שיחייך אלינו", זעקה האם

צילום: ערן גילווארג, דוברות המשטרה, עריכה: יותם בן-דוד

המוני קרובי משפחה, חברים ואזרחים ששמעו על המקרה, הגיעו הבוקר (שישי) לבית משפחת דדון בעפולה, כדי לנחם את המשפחה שבתה, שלי, נרצחה אתמול בדרך לראיון עבודה במגדל העמק - כנראה על רקע לאומני. "אין לי חיים יותר, שחטו לי את הילדה", זעק אב המשפחה בבכי. "לקחו לי את הנסיכה שלי, היא כבר לא תלבש שמלת כלה", מיררה בבכי אמה של שלי, בת יחידה בין שלושה אחים. "אין יותר מי שיחייך אלינו, החיים שלנו נגמרו", התייפחה האם.

כותרות אחרונות בנושא
שלי נרצחה בדרך לראיון עבודה: "אל תיקחו לי אותה"
רצח הצעירה במגדל העמק: מתחזק החשד שמדובר בפיגוע

לדברי האב, "היא לא ענתה לטלפון והתחלנו לדאוג. בשעה 14:00 חששנו שמשהו לא בסדר. התקשרו למשטרה, נתתי תיאור ונאמר לנו לבוא לתחנה, ואז הבנו שקרה משהו". "היא ילדה מאוד אחראית, אם היא מרגישה משהו חשוד היא מיד מתקשרת. אין ביטחון במדינה הזאת, אני קורא להורים לא לשלוח את הילדים שלהם בלי השגחה", אמר.

בקרב בני המשפחה שורר זעם רב על מה שהם מכנים "צביעות של הפוליטיקאים". "אני רוצה שכל חבר כנסת יידע מה קורה פה", אמר אלון, בן דודה של הנרצחת. "על כתובת גרפיטי שמרססים - כל המדינה מזדעזעת. אבל כשילדה קטנה נרצחת בדרך לראיון עבודה, הם כולם שותקים. אנחנו תובעים שייעשה עמנו צדק".

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
"דורשים שייעשה צדק". הנרצחת, שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

גופתה של דדון אותרה אתמול במגרש חניה ליד אזור התעשייה במגדל העמק, על ידי שוטרים שהיו בסיור שגרתי בעיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, מצאו אותה עם סימני דקירה בפלג גופה העליון – וקבעו את מותה. ככל שעברו השעות, התחזק במשטרה החשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

מחקירת האירוע עולה כי סמוך לשעה 15:00 נמצאה גופתה, וכעבור כרבע שעה דיווחו הוריה על היעדרותה בתחנת עפולה. במשטרה קישרו בין המקרים וביקשו מבני המשפחה להציג את תמונתה של הצעירה. כשהתברר כי ככל הנראה הגופה שנמצאה היא אכן של דדון, אביה ואחיה הגיעו לזירת הרצח, שם התבקש אביה לזהותה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
אחיה קיבל את הבשורה הקשה בהפלגה. שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

אחיה של דדון נמצא כעת בהפלגה בחו"ל והיה קושי לאתרו. ממלא מקום ראש עיריית עפולה, שלמה מליחי, ידיד המשפחה, יצר קשר עם מנהל חברת הספנות "מנו" וזה עדכן את האח בבשורה הקשה. הוא יגיע האח ארצה להשתתף בהלווייה. "מדובר במשפחה נהדרת ואהובה מאוד בעפולה", אמר מליחי. "שלי הייתה נערה מקסימה שבסך הכול רצתה למצוא עבודה וסיימה את חייה בצורה טרגית. עפולה כולה בוכה היום ביחד עם המשפחה".

ידידת המשפחה, דפנה מדמון, סיפרה: "שלי הייתה ילדה יפהפייה, פרח אמיתי שנקטף עוד לפני שהספיקה לטעום את החיים. היא הייתה בדרך לראיון עבודה וכשבני המשפחה ראו שהיא לא מגיעה הם התקשרו למשטרה ואז אמרו שיש גופה שהתגלתה במגדל העמק וקראו להם לבוא לזהות אותה. אנחנו, השכנים, בהלם. שלי הייתה ילדה מקסימה וטובה והלב של כולנו כואב. שכונה שלמה בוכה".

הלווייתה של דדון תיערך מחר ב-22:30 בבית העלמין בעפולה.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • שלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully