וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי נרצחה בדרך לראיון עבודה: "אל תיקחו לי אותה"

אחיקם משה דוד

2.5.2014 / 0:20

הותר לפרסום: שלי דדון, בת 20 מעפולה, היא הצעירה שנדקרה למוות כנראה על רקע לאומני במגדל העמק. רבע שעה לאחר מציאת הגופה, דיווחו הוריה על היעדרותה - ואביה הגיע לזהותה

צלמים זמניים מורשים

שלי דדון, בת 20 מעפולה, היא הצעירה שגופתה נמצאה אתמול (חמישי) במגרש חניה ליד אזור התעשייה במגדל העמק – כך הותר לפרסום. גופתה של דדון אותרה על ידי שוטרים שהיו בסיור שגרתי בעיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, מצאו אותה עם סימני דקירה בפלג גופה העליון – וקבעו את מותה. ככל שעברו השעות, התחזק במשטרה החשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

עוד חדשות מהארץ:
רצח הצעירה במגדל העמק: מתחזק החשד שמדובר בפיגוע
"אם 'הסנדק' יעז לאיים עליי, אני אצפצף עליו"
בגלל מכונית: הוארך מעצר בני זוג בחשד ל"תג מחיר"

מחקירה ראשונית עולה כי דדון הייתה בדרכה לראיון עבודה. סמוך לשעה 15:00 נמצאה וגופתה, וכעבור כרבע שעה דיווחו הוריה על היעדרותה בתחנת עפולה. במשטרה קישרו בין המקרים וביקשו מבני המשפחה להציג את תמונתה של הצעירה. כשהתברר כי ככל הנראה הגופה שנמצאה היא אכן של דדון, אביה ואחיה הגיעו לזירת הרצח, שם התבקש אביה לזהותה.

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
הייתה בדרכה לראיון עבודה. שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

"למה, אלוהים, למה?", בפרץ האב בבכי לנוכח המראה הקשה של גופת בתו. "היא בת יחידה. אני לא יכול לחיות בלעדיה. אל תיקחו לי אותה". אחיה צעק: "היא בסך הכול באה לחפש עבודה".

אחיה של דדון נמצא כעת בהפלגה בחו"ל והיה קושי לאתרו. ממלא מקום ראש עיריית עפולה, שלמה מליחי, ידיד המשפחה, יצר קשר עם מנהל חברת הספנות "מנו" וזה עדכן את האח בבשורה הקשה. הוא יגיע האח ארצה להשתתף בהלווייה. "מדובר במשפחה נהדרת ואהובה מאוד בעפולה", אמר מליחי. "שלי הייתה נערה מקסימה שבסך הכול רצתה למצוא עבודה וסיימה את חייה בצורה טרגית. עפולה כולה בוכה היום ביחד עם המשפחה".

ידידת המשפחה, דפנה מדמון, סיפרה: "שלי הייתה ילדה יפהפייה, פרח אמיתי שנקטף עוד לפני שהספיקה לטעום את החיים. היא הייתה בדרך לראיון עבודה וכשבני המשפחה ראו שהיא לא מגיעה הם התקשרו למשטרה ואז אמרו שיש גופה שהתגלתה במגדל העמק וקראו להם לבוא לזהות אותה. אנחנו, השכנים, בהלם. שלי הייתה ילדה מקסימה וטובה והלב של כולנו כואב. שכונה שלמה בוכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
"נערה מקסימה". שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

בשעות הצהריים, נמצאה אתמול אישה בשנות ה-30 לחייה ללא רוח חיים בדירה ברחוב זבולון באשקלון כשעל גופה סימני דקירה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה. המשטרה בודקת חשד שלפיו היא נרצחה על ידי בן זוגה, בן 35, שנעצר. שני גברים נוספים ששהו בדירה נעצרו אף הם והועברו לחקירה במשטרת אשקלון.

בשעות הבוקר, נפצעה אתמול אנושות מתנה לוי, תושבת פתח תקווה בת 78. על פי החשד, אחד משכניה פרץ לביתה והיכה אותה בראשה באמצעות גרזן. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים בילינסון בעיר, כשהיא מורדמת ומונשמת. החשוד במעשה, ככל הנראה אדם הלוקה בנפשו, נעצר.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:54)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח במגדל העמק, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully