וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-3 השבוע: פעוטה טבעה בבריכה, מצבה אנוש

25.4.2014 / 17:46

בת שלוש טבעה בבריכה בבית ביישוב אבו גוש. אחרי פעולות החייאה היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם. האירוע מצטרף לשני מקרי טביעה קטלניים של ילדים ביישוב חד נס השבוע

קרדיט: יוסי אלי

בפעם השלישית השבוע: אחרי שתי טביעות קטלניות שגבו את חייהם של שני ילדים ברמת הגולן, טבעה בצהריים (שישי) פעוטה כבת שלוש בבריכה בחצר בית ביישוב אבו גוש. מצבה אנוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית הילדה באבו גוש, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוות מד"א שהוזעק לבית ברחוב עבד אל רחמן ביישוב מצא את הפעוטה אחרי שהיא חולצה מן הבריכה שבה היא טבעה , כשהיא מחוסרת הכרה. חובשים ופרמדיקים ביצעו בה פעולות החייאה ראשוניות, ולאחר מכן פינו אותה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

עיסא ג'אבר ראש מועצת אבו גוש, שגר בסמוך למקום האירוע היה מהראשונים להגיע לזירה. "שמענו צעקות כי אני גר מתחת לבניין שם התרחשה הטביעה. גילינו שם ילדה קטנה, תינוקת ממש, מיד אחרי שהוציאו אותה מהבריכה. היא כנראה ירדה לתוך המים בלי שמישהו ירגיש. התחילו לתת לה הנשמה, הגיעו אנשי מד"א ואחרים וניסו להציל אותה". לדבריו, באותה עת היו בבריכה גם אחיה של הפעוטה ואחיינים של בעל הבריכה - שככל הנראה ידעו לשחות. "אני לא יודע איפה היו ההורים. זו טרגדיה. יש להשגיח טוב יותר על הילדים ולשים לב לנושא השחייה", אמר.

עוד בוואלה! חדשות
לפני הפיצוץ: ישראל הציעה לרשות לבנות בשטחי C
סבב מבריק במטה הכללי: כוכבי בדרך לרמטכ"לות?
בנחישות, ובלי רגישות, דרעי הופך למרן החדש

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אתמול טבע למוות בן שלוש בצימר במושב חד נס שברמת הגולן – מקרה שני בצימרים ביישוב תוך כמה ימים. פראמדיקים ביצעו בפעוט פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת, אך נאלצו לקבוע את מותו. "התקשרה אישה מבוהלת מאוד ודיווחה על טביעה בחד נס, התחלתי להדריך אותה כיצד לבצע פעולות החייאה. נשארתי איתה על הקו כמה דקות עד שצוות מד"א הגיע למקום והמשיך בביצוע ההחייאה", שחזר
חיים סגל, פרמדיק במוקד מד"א שקיבל את הקריאה.

רק ביום שני השבוע נקבע מותו של עמית נתן סופר, ילד בן ארבע שטבע בבריכה בצימר בחד נס. הילד, שביקר במקום עם משפחתו במהלך חג שני של פסח, חמק מהחדר שבו שהו בני משפחתו. אביו של הילד הבחין כי הוא לא נמצא בחדר ומצא אותו ללא דופק בבריכה. הוא קפץ למים ומשה את בנו מהבריכה יחד עם אורחים נוספים שהיו במקום. עד שצוותי מד"א הגיעו למקום, ביצעו בו הוריו פעולות החייאה. הילד פונה לבית החולים זיו שבצפת, שם נאבקו הרופאים על חייו, אולם במהלך החג הם נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully