וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח ברעננה: מעצרים נוספים, נמשך המצוד אחר הדוקר

22.4.2014 / 0:08

שני צעירים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בדקירתו למוות של החייל בן ה-19 יפתח גריידי מחוץ למועדון. במקביל, נמשכים החיפושים אחר החשוד המרכזי שמסתתר ככל הנראה בסיוע אחיו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

חוקרי משטרת מרחב השרון עצרו אמש (שני) שני חשודים נוספים במעורבות ברצח החייל יפתח גריידי בן ה-19, אתמול מחוץ למועדון "שש" ברעננה. בשעות הבוקר הם יובאו לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשה להארכת מעצרם.

עד כה, עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות ברצח. אחד מהם מוכר למשטרה, לאחר שבעבר ריצה חצי שנת מאסר בגין אחריות לגרימת מותה של חברתו לחיים בתאונת דרכים. השני נעצר בחדר המיון של בית החולים מאיר בכפר סבא, לשם הגיע כדי לחבוש את ידו שנשברה בקטטה שקדמה לרצח.

וואלה! חדשות - כתבות נוספות:
חוגגים מימונה בדרום: "נמשיך לשמוח למרות הקסאמים"
"זה הקרב המשולב": צפו בטיל ה"גיל" משוגר מלב ים
מחאה בוואדי ערה: "מי ישלם המחיר על הצתת המסגד?"

במקביל, נמשך אתמול המצוד אחר החשוד המרכזי בביצוע המעשה, צעיר בן 25 מהרצליה המוכר למשטרה. מוקדם יותר, הצליחו החוקרים לאתר את כלי הרצח - שיפוד המשמש לצליית בשר - שבו השתמש ככל הנראה כדי לדקור את החייל.

לוואלה! חדשות נודע כי בידי חוקרי המשטרה צילום מצלמת אבטחה, שבה נראים החשוד המרכזי וחשוד נוסף, צעיר בן 25, כשהם נכנסים למטבח של המועדון ולוקחים את השיפוד. החפץ נתפס סמוך לזירת הרצח, ונמצאו עליו כתמי דם. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, יחד עם הפתולוג המשטרתי, בודקים אותו בניסיון לקבוע האם זהו אכן הכלי באמצעותו ביצע החשוד את המעשה.

יפתח גריידי חייל בן 19 מרעננה שנרצח בפתח מועדון. פייסבוק, צילום מסך
נדקר באמצעות שיפוד. גריידי/צילום מסך, פייסבוק

החוקרים הוציאו נגד החשוד המרכזי צו עיכוב יציאה מהארץ וביצעו שורה של פעולות איתור באמצעים אלקטרוניים מתקדמים בניסיון לאתרו. בנוסף, הם הגיעו לביתו, והודיעו לבני משפחתו כי הוא דרוש לחקירה, וכי כל ניסיון מצדם לסייע לו במנוסה עלול לסבך אותם בסיוע שלאחר הרצח. אחיו של החשוד עוכב לחקירה בחשד כי הוא מסייע לו להסתתר.

גריידי, חייל בן 19 מגבעתיים, נדקר ביום שני בסביבות השעה 3:00 מחוץ למועדון שברחוב היצירה ברעננה. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך פעולות החייאה מתקדמות וכשמצבו אנוש, ושם נקבע מותו.

מפרטי החקירה עד כה ידוע ששתי חבורות של צעירים, האחת בה היה חבר גריידי מגבעתיים והשנייה מאזור השרון, הגיעו לבלות במועדון. בשלב מסוים, מסיבה שטרם התבררה לחלוטין, החלה להתפתח קטטה בין שתי החבורות בתוך המועדון. בעקבות הקטטה הוציאו המאבטחים את המעורבים מהמועדון והפרידו בין הנצים. עם זאת, אחרי שהרוחות לכאורה נרגעו שלף אחד הצעירים חפץ כה ודקר את גריידי דקירה אחת כנראה באזור המותן או הגב והרג אותו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זירת הרצח ברעננה. שלומי גבאי
זירת הרצח, לפנות בוקר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully