וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצח תועד נוטל מהמטבח שיפוד ששימש לרצח החייל במועדון"

21.4.2014 / 19:25

לוואלה! חדשות נודע כי בידי המשטרה צילום מצלמות אבטחה מהמועדון ברעננה, בו נראה לכאורה החשוד לוקח את כלי הרצח, שנמצא מאוחר יותר מגואל בדם. ההערכה: אחיו מסייע לו להסתתר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

חקירת רצח החייל יפתח גריידי בן ה-19 הלילה (שני) במועדון "שש" ברעננה מתקדמת: חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את כלי הרצח – שיפוד המשמש לצליית בשר - שבו השתמש ככל הנראה החשוד בביצוע המעשה. לוואלה! חדשות נודע כי בידי חוקרי המשטרה צילום מצלמת אבטחה, שבה נראים החשוד המרכזי וחשוד נוסף, צעיר בן 25, כשהם נכנסים למטבח של המועדון ולוקחים את השיפוד, בו נרצח על פי החשד גריידי. החפץ נתפס סמוך לזירת הרצח, ונמצאו עליו כתמי דם. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, יחד עם הפתולוג המשטרתי, בודקים אותו בניסיון לקבוע האם זהו אכן הכלי באמצעותו ביצע החשוד את זממו.

החוקרים הצליחו לאתר את זהותו של החשוד המרכזי ברצח, לאחר ששני החשודים שנעצרו מוקדם יותר היום בחשד למעורבות בביצוע המעשה טענו כי לא הם אלו שביצעו את הרצח וקשרו אדם אחר לביצועו. החוקרים הוציאו נגד החשוד צו עיכוב יציאה מהארץ וביצעו שורה של פעולות איתור באמצעים אלקטרוניים מתקדמים בניסיון לאתרו. בנוסף, הם הגיעו לביתו שברעננה, והודיעו לבני משפחתו כי הוא דרוש לחקירה, וכי כל ניסיון מצדם לסייע לו במנוסה עלול לסבך אותם בסיוע שלאחר הרצח. אחיו של החשוד עוכב לחקירה בחשד כי הוא מסייע לו להסתתר.

רצח החייל ברעננה - כותרות נוספות:
חשד לרצח ברעננה: חייל נדקר בפתח מועדון לילה
הדקירה במועדון: "ילד יצא לבלות וסתם נרצח"

זירת הרצח ברעננה. שלומי גבאי
זירת הרצח מחוץ למועדון ברעננה, הבוקר/שלומי גבאי

מחר בבוקר מתכוונים במשטרה להביא את שני החשודים הנוספים במעורבות במעשה לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשה להארכת מעצרם. אחד החשודים ריצה בעבר עונש מאסר לאחר שהורשע בהריגת חברתו בתאונת דרכים, בעת שנהג תחת השפעת סמים. נגזרו עליו תשעה חודשי מאסר בלבד, אולם לאחר כחצי שנה, לאחר שהשלים שני שלישים בלבד מתקופת מאסרו, בית המשפט ניכה שליש ממאסרו על התנהגות טובה, והוא שוחרר. עורכת דינו, חן מאירי, טענה היום בשיחה עם וואלה! חדשות כי הוא "מוחזק כבן ערובה, אין לו יד ורגל במעשה". לדבריה, "הוא צפה מרחוק בהתקהלות".

החשוד השני הוא בן דודו של החשוד המרכזי. הוא נעצר בשעה שהגיע לחדר המיון של בית החולים מאיר בכפר סבא, לאחר ששבר את ידו. בעוד הוא מקבל טיפול רפואי, הגיעו חוקרי המשטרה ועצרו אותו. "הוא לא הדוקר", אמר סנגורו עו"ד שי טובים. "מצלמות האבטחה יוכיחו שהוא לא היה קשור לרצח".

במקביל למעצר שני החשודים ולמצוד אחר החשוד המרכזי, הורה מפקד מרחב השרון, תת-ניצב קובי שבתאי, לסגור למשך 30 יום את המועדון שבו החלה הקטטה בסיומה נרצח גריידי.

מפרטי חקירת האירוע עד כה, ידוע ששתי חבורות של צעירים, האחת מגבעתיים, בה היה גם גריידי, והשנייה מאזור השרון, הגיעו לבלות אתמול בלילה במועדון "שש" שבאזור התעשייה של רעננה. "כנראה שהחבורה מאזור השרון באה לחפש בלאגן", אמר גורם במשטרת מרחב שרון בשיחה עם וואלה! חדשות. "בתוך המועדון התפתחה קטטה שאנחנו לא יודעים בדיוק מה המניע שלה - אבל ללא ספק זה נראה משהו שולי". בעקבות הקטטה הוציאו המאבטחים את המעורבים מהמועדון והפרידו בין הנצים. עם זאת, אחרי שהרוחות לכאורה נרגעו שלף החשוד המרכזי את החפץ החד, ודקר את גריידי דקירה אחת כנראה באזור המותן או הגב והרג אותו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יפתח גריידי חייל בן 19 מרעננה שנרצח בפתח מועדון. פייסבוק, צילום מסך
החייל הנרצח יפתח גריידי/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully