וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדקירה במועדון: "ילד יצא לבלות וסתם נרצח"

חבריו של יפתח גריידי, חייל בן 19 מגבעתיים, שנדקר למוות אמש במועדון ברעננה, סיפרו שהוא נקלע לאירוע הקטלני: "הוא לא אלים". המשטרה עצרה שני חשודים ברצח, תושבי השרון

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

המשטרה עצרה הבוקר (שני) שני חשודים במעורבות ברצח החייל יפתח גריידי בן ה-19 מגבעתיים, שנדקר למוות אמש מחוץ למועדון ברעננה. מדובר בצעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי השרון אשר הועברו לחקירה. מחר בבוקר הם יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. עדיין מתנהל מצוד אחרי חשודים נוספים. "ילד יצא לבלות וסתם נרצח. זה מוות מיותר", כך אמר גורם במשטרת מרחב השרון המעורה בחקירת הרצח.

עוד בוואלה! חדשות
הטרור האיסלאמי משתלט על ניגריה
מטח בחג: 6 רקטות נורו, כיפת ברזל יירטה אחת
החמרה במצבו של בן הארבע שטבע בצימר בגולן

מפרטי החקירה עד כה ידוע ששתי חבורות של צעירים, האחת מגבעתיים והשנייה מאזור השרון, הגיעו לבלות אתמול בלילה במועדון "שש" שבאזור התעשייה של רעננה. "כנראה שהחבורה מאזור השרון באה לחפש בלאגן", אמר הגורם בשיחה עם וואלה! חדשות. "בתוך המועדון התפתחה קטטה שאנחנו לא יודעים בדיוק מה המניע שלה - אבל ללא ספק זה נראה משהו שולי".

בעקבות הקטטה הוציאו המאבטחים את המעורבים מהמועדון והפרידו בין הנצים. עם זאת, אחרי שהרוחות לכאורה נרגעו שלף אחד הצעירים חפץ כה ודקר את גריידי דקירה אחת כנראה באזור המותן או הגב והרג אותו. גורם המקורב למשפחת גריידי האשים את המאבטחים בטיפול לקוי של האירוע, ובכך שלא הזמינו משטרה תוך זמן קצר.

בסופו של דבר, השוטרים שהגיעו למקום עיכבו 20 צעירים ששהו במועדון אולם לאחר חקירה ראשונית הם שוחררו. רק הבוקר כאמור נעצרו חשודים, וצוותים של משטרת מרחב השרון ממשיכים לנסות ולאתר את המעורבים הנוספים.

זירת הרצח ברעננה. שלומי גבאי
"היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". זירת הרצח, הבוקר/שלומי גבאי

חבריו של גריידי התקשו לקבל את הבשורה המרה על מותו. "אנחנו עדיין לא מעכלים, מהרגע שהוא נדקר קיבלנו טלפונים בלי הפסקה מאלה שהיו איתו. זה היה הלם, ובהתחלה לא יכולנו להאמין, חשבנו שהם מגזימים", אמרו והוסיפו שחברם לא היה אדם שנטה להסתבך. "זה דבר שלא נתפס. יפתח היה אדם אהוב והיו לו מלא חברים. הוא לא היה אלים, הוא האחרון שהיה נקלע לכזה אירוע. הוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

ליליה קוט, שהייתה מורתו של גריידי בתיכון אמרה כי בשעות הבוקר התוודעה לאירוע הקטלני שגבה את חיי תלמידה לשעבר. "התקשרו אליי תלמידות מהכיתה של יפתח ואמרו לי שמשהו רע קרה לו. זה היה הלם מוחלט, הוא היה תלמיד שלי, טוב וחברמן".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il
לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

מפקד מחוז המרכז במשטרה, ניצב ברונו שטיין, מגיע לזירה ברעננה שבה נדקר למוות צעיר בן 19. 21 באפריל 2014. שלומי גבאי
מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב ברונו שטיין מגיע לזירה/שלומי גבאי
צעיר בן 19 נדקר למוות בפתח מועדון לילה באזור התעשייה ברעננה. 21 באפריל 2014. שלומי גבאי
חוקרים אמש אחרי הדקירה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully