וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת הילד שטבע בבריכה בצימר: "אסון שקשה לעכל"

21.4.2014 / 13:14

במשך יממה נאבקו הרופאים בבית החולים בצפת על חייו של בן ה-4 שטבע אתמול ביישוב חד נס. עם היוודע דבר מותו התמוטטה האם ופרצה בבכי. "באתי לצימר וראיתי שעושים לו החייאה"

צילום: יותם אסרף, עריכה: יותם בן-דוד

מאז אתמול (ראשון) בלילה נאבקו הרופאים בבית החולים זיו שבצפת על חייו של הילד בן ה-4 שטבע בבריכה בצימר ביישוב חד נס שברמת הגולן, אולם היום בצהריים נאלצו לקבוע שם את מותו. הפעוט הובא לבית החולים במצב אנוש, מונשם ומורדם לאחר שעבר נסיונות החייאה ארוכים בשטח על ידי צוות מד"א.

מאז הטביעה ועד רגעיו האחרונים, לא עזבו ההורים השבורים את מיטת בנם. חברים ומכרים עטפו את בני הזוג מפתח תקווה, שהיו בחופשה עם שני ילדיהם בגולן.

למכרים שביקרו סיפרה האם כי לפני האסון היא יצאה לקנות אוכל בכפר בוקעתא שבצפון רמת הגולן מאחר שלא היו חנויות פתוחות באזור. כשחזרה היא נדהמה לראות ניידת של טיפול נמרץ ליד הצימרים. "התפללתי שזה לא קשור אלינו", אמרה להם. "נכנסתי למתחם וראיתי שמבצעים פעולות החייאה על הבן שלי. אני לא מצליחה לעכל שהאסון הזה קשור אלינו".

בשעות הבוקר עוד ניסו ההורים לשאוב מעט עידוד אחרי שהתבשרו כי הילד שידר מעט סימנים חיונים, אולם בשעה האחרונה חלה הידרדרות נוספת במצבו וכאמור נקבע מותו.

עוד בוואלה! חדשות:
חג לא שקט: רקטות על הדרום, צה"ל תקף ברצועה
הדקירה במועדון: "ילד יצא לבלות וסתם נרצח"
מת הילד שטבע בבריכה בצימר: "אסון שקשה לעכל"

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי האב שהה בצימר עם ילד נוסף, פעוט, בעוד שבן ה-4 חמק מהמקום ללא ידיעתו. כאשר הבחין כי הוא לא בחדר, יצא האב לחצר ומצא אותו ללא דופק בבריכה. הוא קפץ למים ומשה את בנו מהבריכה יחד עם אורחים נוספים שהיו במקום. עד שצוותי מד"א הגיעו למקום, ביצעו בו הוריו פעולות החייאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully