וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במחזה המרהיב: כדור אש מתפוצץ בשמי רוסיה

שנה לאחר שמטאור הרעיד את שמי צ'ליאבינסק והביא לפציעתם של מאות, תיעדה מצלמת דשבורד מחזה מרהיב דומה - אך מזיק הרבה פחות. למרבה הפלא, לא נשמע קול פיצוץ

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

מצלמת דשבורד במכונית בעיר מורמנסק שבצפון-מערב רוסיה תפסה בעדשתה מחזה מרהיב: כדור אש התפוצץ בשמיים, בדומה למטאור שהאיר בשמיי צ'ליאבינסק שבסיבר בשנה שעברה. ההשלכות של האירוע האחרון שאירע אמש, הרבה פחות דרמטיות.

המטאור בצ'ליאבינסק שבר חלונות, הפעיל אזעקות ופצע יותר מ-1,200 בני אדם. בשונה מכך, האתר Gazeta.ru דיווח כי לא נשמע קול פיצוץ מהמטאור האחרון, למרות שניתן היה לראותו במורמנסק ובערים אחרות בחצי האי קולה. "מבחינה ויזואלית, מדובר (במטאור) אחד בהיר, אך לא בצורה יוצאת דופן", אמר מומחה החלל ג'יימס יוברג לחדשות NBC.

עוד בנושא
צפו: מטאור התפוצץ בשמי רוסיה, כ-500 נפגעים
חיים בכוכב אחר? נמצא ”התאום” של כדור הארץ
תיעוד: ”ירח חדש נולד בין טבעותיו של שבתאי”

כדור אש בשמיים: מטאור נצפה בשמי רוסי. צילום מסך
לא נשמע קול פיצוץ. כדור האש, אתמול/צילום מסך

כלי התקשורת במדינה דיווחו כי גופי החירום במדינה לא קיבלו שיחות מבוהלות בעקבות כדור האש בשבת האחרונה. אסטרונום מקומי, ויקטור טרושנקוב, אמר כי ייתכן שכדור האש היה חלק ממטר מטאורים שאמור להגיע לשיאו בשבוע הבא. "המטאורים הללו נשרפים באטמוספירה והם בשום אופן אינם מסוכנים", אמר טרושנקוב.

המטאור שהרעיד לפני שנה את צ'ליאבינסק גרם לרעש גדול - ולבהלה לא מבוטלת. עיקר הנפילות נרשמו באזור העיירה סאטקה, משם התקבלו קריאות רבות לגופי ההצלה, וכ-20 אלף עובדי הצלה הוזעקו לשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully