וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס התלקח בזמן נסיעה: "כולו נשרף ב-3 דקות"

אחיקם משה דוד

11.4.2014 / 16:07

קו 541 של אגד שהיה בדרכו מקריית שמונה לעפולה, החל לפתע לעלות באש כשהיה סמוך לכפר תבור. הנוסעים המבוהלים הודיעו לנהג, שעצר ופתח את הדלתות. "כל האוטובוס בער"

אוטובוס של אגד קו 541 התלקח בנסיעה באזור הגליל התחתון. ספק 500
כוחות כיבוי האש משתלטים על השריפה, היום/ספק 500

אוטובוס של חברת אגד, שעשה את דרכו בשעות הצהריים (שישי) מקריית שמונה לעפולה, התלקח באופן פתאומי במהלך הנסיעה, סמוך לכפר תבור. נוסעים ערניים שהבחינו לפתע בעשן בתוך האוטובוס צעקו לעבר נהג, שמיהר לעצור ולפתוח את הדלתות. כל הנוסעים הספיקו להימלט מהאוטובוס לפני שזה עלה באש, ככל הנראה ללא נפגעים. למקום הגיעו כוחות כיבוי אש רבים והכביש נחסם חלקית לתנועה. "היה כאן נס גדול", סיפר אחד הנוסעים.

על קו 541 שעשה את דרכו מכיוון צפון לדרום לא היו נוסעים רבים, כאשר סמוך לבית הספר החקלאי כדורי הבחינו הנוסעים שמשהו אינו כשורה. "היינו מעט אנשים באוטובוס, כאשר לפתע שמענו צעקות מהספסל האחורי 'אש, אש'. הסתובבנו וראינו אש ועשן מכיוון הספסל האחורי, צעקנו לנהג לעצור והוא עצר בצד הדרך", סיפר ניב הרשקוביץ, שעלה על האוטובוס בצומת גולני. "הנהג פתח את הדלתות ותוך שניות כל מה שהיה על האוטובוס – ברח. קרה כאן נס גדול. האש התלקחה מהר מאוד, וכל הכיסאות נשרפו. בתוך שלוש דקות כל האוטובוס בער".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
"תהיה הכלב שלי": כך השיג "הסנדק" 15 מיליון שקל
פרס ספד לרון פונדק: "לוחם שלום ששחה נגד הזרם"
כך סייעו מהנדסי "הונדה" בפענוח רצח מלווה בריבית

אוטובוס של אגד קו 541 התלקח בנסיעה באזור הגליל התחתון. ספק 500
"כל הנוסעים נמלטו בתוך שניות". העשן המיתמר מהאוטובוס/ספק 500

בנובמבר האחרון התרחש אירוע דומה, כאשר עשרות תלמידי חטיבת ביניים נחלצו מאוטובוס שעלה באש ביישוב בהרי ירושלים. תלמידי בית הספר "אחד העם" בפתח תקווה, שיצאו לטיול בן יומיים, נאלצו להימלט מהאוטובוס עם הגעתם ליישוב נס הרים, שם היו אמורים לנפוש.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully