וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה נפצעו קשה בהצתת מועדון קלפים ברמלה, 3 נעצרו

9.4.2014 / 0:02

אלמונים נכנסו למועדון קלפים ברחוב יצחק שדה והציתו אותו. 8 נפצעו, בהם שלושה במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופם, וחמישה קל. 3 מהפצועים בעלי קשר משפחתי נעצרו בחשד להצתה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מתן חדד

שמונה בני אדם נפצעו הערב (שלישי) בפיצוץ במועדון קלפים ברמלה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לזירה ברחוב יצחק שדה העניק טיפול רפואי לשלושה פצועים קשה ושניים באורח קל ששהו במקום, ולאחר כן אותרו שלושה פצועים נוספים. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אלמונים הגיעו למקום עם חומר דליק והציתו את המועדון בזדון. המשטרה עצרה שלושה חשודים בהצתת המבנה בשעה שהגיעו לקבל טיפול רפואי בבית החולים קפלן ברחובות, לאחר שגם הם נפצעו במהלך האירוע.

הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין שני בעלי מועדוני קלפים, הנמצאים סמוך אחד לשני. לפי החשד, החליט אחד מהבעלים להצית את המועדון המתחרה באש. שלושה אנשים שהגיעו למקום שפכו חומר דליק על דלתות המועדון, הציתו את המקום ונמלטו. כמה מיושבי המועדון נלכדו ונפגעו, ביניהם כאלו הסובלים מכוויות בכל חלקי גופם. מפקד מרחב שפלה, תת-ניצב יהודה בן עטר, אמר כי "מחקירה ראשונית עולה כי למבנה נכנסו שלושה חשודים שיש ביניהם קשר משפחתי, ושפכו את החומר הדליק במקום והציתו את המבנה. מיד לאחר מכן הם נמלטו. השלושה נעצרו בבית החולים קפלן ברחובות בשעה שהגיעו לקבל טיפול רפואי".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
קרי מאשים: ישראל הכריזה על 700 דירות בשטחים - ובום
אוקראינה: "פרו-רוסים מחזיקים בבני ערובה במזרח"
מספרד לישראל: כך נלכד משלוח החשיש האיכותי

פיצוץ ברחוב יצחק שדה ברמלה, אפריל 2014. יותם רונן
אזור הפיצוץ ברמלה, אמש/יותם רונן

הפצועים במקום פונו לבתי חולים שונים. אחד הפצועים קשה, גבר כבן 52, פונה לבית החולים תל השומר, והשני בן ה-55 פונה לבית החולים אסף הרופא. פצוע נוסף בן 65, שנפגע באורח בינוני-קשה, פונה לבית החולים אסף הרופא, וכך גם הפצועים קל – שני גברים בשנות ה-50 לחייהם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פיצוץ ברחוב יצחק שדה ברמלה, אפריל 2014. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
כוחות הצלה באזור הפיצוץ/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

ליאור אלטמן, פרמדיק מגן דוד אדום, סיפר על המראה בזירה: "סביב השעה 11 קיבלנו קריאה במוקד מד"א על שריפה ברחוב יצחק שדה ברמלה. במקום היו פצועים בדרגות פציעה שונות. פינינו אותם תוך טיפול מציל חיים בניידות שלנו לאסף הרופא ותל השומר".

פרמדיק נוסף של מגן דוד אדום, אופיר שיש, סיפר כי "במקום הייתה שריפה והמולה גדולה, הכל היה ממש מפויח. על המדרכה מחוץ למבנה שכבו חמישה פצועים בדרגות פציעה שונות, שחולצו על ידי עוברי אורח וכוחות כיבוי אש. הם סבלו מכוויות בכל חלקי גופם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל טיפול בכוויות ומשככי כאבים, ופינינו אותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום לבתי החולים תל השומר ואסף הרופא".

פיצוץ ברחוב יצחק שדה ברמלה, אפריל 2014. יותם רונן
זירת הפיצוץ ברמלה, אמש/יותם רונן
פיצוץ ברחוב יצחק שדה ברמלה, אפריל 2014. יותם רונן
"המקום היה מפויח". זירת האירוע/יותם רונן
פיצוץ ברחוב יצחק שדה ברמלה, אפריל 2014. יותם רונן
שלושה קרובי משפחה נעצרו בחשד להצתה. רמלה, אמש/יותם רונן

אזור הפיצוץ:

(עדכון ראשון: 23:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully