וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרד לישראל: כך נלכד משלוח החשיש האיכותי

אחיקם משה דוד

8.4.2014 / 20:00

סוחר סמים ישראלי לשעבר שניסה להבריח סמים מספרד לארץ התכתב עם לקוחות בפייסבוק, אך לא ידע שמדובר בשוטרים סמויים. באחרונה הואשמו שני ישראלים שניסו למכור את החומר בארץ

יח"צ - חד פעמי

תיעוד: שקילת הסמים בבית המלון בספרד על ידי השוטרים הסמויים

הברחת הסמים שהתחילה בהתכתבויות בפייסבוק והמשיכה בספרד, נעצרה בקריית מוצקין: שני עבריינים תכננו לקנות סמים בכמויות גדולות מסוחר בספרד ולהפיצם בישראל. את הסם, מסוג חשיש מרוקאי, הנחשב איכותי, מכר הסוחר, ישראלי לשעבר החי בספרד. בשיתוף פעולה בין משטרת ישראל למשטרת ספרד, בו הופעלו סוכנים סמויים בארץ ובחו"ל, תועדו העבריינים רוכשים את החשיש משוטרים סמויים בדירה בקריית מוצקין, ונעצרו. לאחרונה הוגש נגד שני הרוכשים כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה, המייחס להם עבירות של סחר בסמים.

תחילת הסיפור, על פי כתב האישום, לפני כחצי שנה. סוחר סמים, ישראלי שעזב לספרד, יצר קשר עם ישראלי אחר אותו הכיר משהותו בארץ, והציע לו במספר התכתבויות בפייסבוק להבריח סמים לישראל. אלא שהסוחר לא ידע שאותו ישראלי היה סוכן שהופעל על ידי המשטרה, שרקמה תוכנית לתפוס את המשלוח. אותו אדם הכיר לסוחר את חברו, שוטר סמוי, וסיכם עמו כי אותו שוטר יטוס לספרד ויעביר את הסמים לישראל.

עוד בוואלה! חדשות:
קרי מאשים: ”ישראל הכריזה על 700 דירות בשטחים - ו’פוף’”
בשל אלימות המתנחלים: תחנת משטרה תוקם ביצהר
שב”ס מוריד את הכובע: סוף לקפוצ’ונים בבתי מעצר

נלכד משלוח סמים שהועבר מישראל לספרד. צילום מסך
המשלוח נשקל בבית המלון בספרד/צילום מסך

לפני כחודשיים יצאה התכנית אל הפועל. השוטר הסמוי טס לספרד, פגש את הישראלי לשעבר וקנה ממנו את הסחורה שהייתה מיועדת לישראל. כבר באותו היום המתינו בספרד שוטרי ימ"ר חוף, בראשות ראש צוות פשעים חמורים, רפ"ק תמיר ארד. שוטרי הימ"ר, שביחד עם שוטרי משטרת ספרד קיבלו לידיהם את הסמים בבית המלון, תיעדו את הקבלה, שקלו את החשיש, שמשקלו כמה קילוגרמים, ולקחו אותו לארץ. בישראל המשיכו שוטרי הימ"ר בתוכנית, שמטרתה הייתה לתפוס לא רק הסוחר, אלא גם את מי שאמורים היו להפיץ את הסם בישראל.

השוטר הסמוי העביר חלק קטן מהסם אותו "ייבא", לדירה בקריית מוצקין שבה שהה חברו של הישראלי לשעבר, סוכן משטרתי. אותו סוכן קרא לשני עבריינים לבוא לאסוף את הסמים. הם הגיעו לדירה, אך לא ידעו שהיא הייתה מרושתת במצלמות ואמצעי האזנה. במהלך הניסיון לקניית הסם הופתעו לראות את השוטרים פורצים לחדר ועוצרים אותם, ובאחרונה, כאמור, גם מצאו את עצמם נאשמים פה בישראל.

עורכי הדין תומר נווה ודורון נוי, המייצגים את אחד מהעצורים, מסרו בתגובה: "ההר הגבוה יוליד עכבר קטן. כמו תמיד המשטרה עושה רעש גדול. המשפט יהיה ארוך ונראה איך ייגמר. מרשנו מכחיש בכל תוקף את האשמות".

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully