וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיידק אלים: נער מאשקלון אושפז במצב קשה

8.4.2014 / 14:07

הנער מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בשלושת השבועות האחרונים מאז שב מטיול שנתי. הרופאים עדיין לא מצאו את הסיבה למצבו, אך חושדים כי מדובר בחיידק

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

נער מאשקלון מאושפז זה שלושה שבועות בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם, לאחר שככל הנראה נפגע מחיידק אלים במהלך טיול שנתי. שלומי חוגי בן ה-15 הובהל לבית החולים לאחר ששב מהטיול במסגרת בית הספר ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ, שם עבר כמה ניתוחים. אמש (שני) הוא הובהל לניתוח נוסף, לאחר שחלה הידרדרות במצבו. לאחר הניתוח התייצב מצבו של הנער. הרופאים עדיין לא מצאו את הגורם למצבו, אך הם חושדים כי מדובר חיידק.

עוד סיפורים בחדשות:
"המכשול להארכת המו"מ: הקפאת הבנייה בהתנחלויות"
פרסום ראשון: עיתונאי בכיר נעצר בחשד להחזקת חומרים פדופיליים
ישחטו כבש - כ"תרגול" לחידוש העבודה בבית המקדש

שלומי חוגי שיש חשש כי הוא סובל מחיידק טורף. אפריל 2014. באדיבות המשפחה
עדיין לא מצאו את הגורם למצבו. חוגי/באדיבות המשפחה

אהרון, אביו של שלומי, סיפר כי מאז הטיול בנו שוכב בבית החולים. לדבריו, הרופאים עושים הכול למען בנו, אך במשך תקופה ארוכה הם אינם מצליחים למצוא את הסיבה למצבו. בנוסף, אמילי אוזן אמו של אחד התלמידים שהיו בטיול, סיפרה: "הטיול היה בראשון ובשני. ביום שלישי היה להם חופש וביום רביעי הילד סבל משלשולים. התקשרו מבית הספר שיישאר בבית כי חצי כיתה סובלת מזה".

ביוני האחרון תינוק בן שנה ששהה עם משפחתו בחופשה באילת ולא אובחן במשך חמישה ימים מת מחיידק אלים. בני הזוג קארין ויוסי בוכניק מנתניה הגיעו לחופשה באילת עם בנם התינוק ניצן. "הסתכלתי באינטרנט וראיתי שלסטרפטוקוקוס יש כמה סממנים שלמעשה כולם הופיעו אצל בני. אם אני, האדם הפשוט, יכול לזהות את זה, איך קורה שכל כך הרבה רופאים בכל כך הרבה מוסדות רפואיים לא מבחינים בכך?", תהה האב.

לפניות לכתב: yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully