וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: החשודים בסרסור בנערות "פעלו בשיטתיות"

7.4.2014 / 22:40

מעצר 3 מהחשודים בקיום יחסי מין עם בנות 15 בתל אביב תמורת תשלום הוארך ב-4 ימים. "בפעם הראשונה נתנו נשיקה ושילמו 200 שקל ואז העלו את הדרישות ושילמו סכום גבוה יותר"

הבריכה האקולוגית בגן מאיר בה צפים דגים מתים. דצמבר 2013. אילן שיזף, מערכת וואלה! NEWS
גן מאיר בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אילן שיזף

ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב ממשיכים לחקור את פרשת הסרסור בנערות שנחשפה בשבוע שעבר, והיום (שני) טען נציג המשטרה בבית משפט השלום בתל אביב כי החשודים בקיום יחסי מין עם נערות בנות 14-15 בגן מאיר בתל אביב תמורת כסף ומתנות, הם "אנשים שפועלים בשיטתיות". לדבריו, "בפעם הראשונה הם נותנים נשיקה אחת ומשלמים 200 שקלים, אחר כך הם מעלים את הדרישות ומשלמים סכומים גבוהים יותר, עד אלף שקלים. זה תלוי בבקשות למעשים שיעשו בהן הבנות". נציג המשטרה התייחס לאחד החשודים והוסיף: "לכאורה מדובר באדם נורמטיבי בעל משפחה".

עוד בוואלה! חדשות:
החוקרת שעוררה תדהמה אושפזה במחלקה פסיכיאטרית
נעצר בהודו בגלל קליע מהצבא: "תקוע פה 7 חודשים"
גורם ביטחוני: אסד השתמש בנשק כימי בחודש שעבר

בתום הדיון בבית המשפט הורה השופט שמואל מלמד לשחרר למעצר בית שלושה מהחשודים, תושבי ראשון לציון, אך בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור המשטרה והורה להאריך את מעצרם בארבעה ימים. ארבעה חשודים נוספים, בהם נער בן 17, שוחררו בשבוע שעבר. השופט ציין כי ניתן לשחררם ממעצר לאור פעולות החקירה שהמשטרה מבקשת לבצע, מבלי שישבשו אותן. הם חשודים כי סרסרו ב-26 נערות וביצעו בהן עבירות מין. חלק מהחשודים, לטענת המשטרה, חיפשו ריגוש מיני אלים הכולל השפלה וסאדו-מאזוכיזם (BDSM).

הסנגורים: הקשר לא נחשב לעבירה

במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם הציגה החוקרת לי פרץ את חומרי החקירה החדשים שנאספו נגדם. היא אמרה לשופט מלמד כי החוקרים ערכו עימות בין החשודים לבין חלק מהנערות. היא הוסיפה כי הנערה ה-26 שהוטרדה לכאורה על ידי החשודים, אותרה במהלך החקירה. סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין ששי גז, שי ורדה ועופר בן נתן, טענו בדיון כי יש לשחרר אותם כיוון שהנערות בנות יותר מ-16 והקשר שקיימו עמן לא נחשב לעבירה.

הפרשה נחקרת זה כמה שבועות, מאז נחשפה בעקבות מידע שהעבירה אחת הנערות לחוקרים, לאחר שזומנה לתת עדות בפרשת הזמר אייל גולן והקטינות. נמצא כי היא אינה קשורה לפרשה זו, אולם היא סיפרה לחוקריה על חבורת גברים הנוהגת לקיים יחסי מין באופן תדיר עם נערות צעירות, לעתים תוך ניצול המצוקה הכלכלית שבה הן נתונות. רוב המפגשים היו בגן מאיר.

"בין הנערות שהגיעו למקום היו כאלה שנזקקו לכסף כדי לרכוש מוצרים, או שביקשו 'דמי כיס'. אחרות חיפשו את הריגוש שבשליטה. מדובר בנערות בנות 15-14 שיכולת השיפוט שלהן מוגבלת", אמר הגורם המעורב בחקירה. על פי החשד הגברים נהגו לשלם לבנות סכומי כסף שונים שנעו בין 50 ל-100 שקלים על כל מפגש מיני, או במתנות כמו ממתקים ופרטי לבוש שונים. רק במקרה מסוים שילם אחד הגברים 800 שקלים לאחת הנערות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully