וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג עונה לליברמן: "בחירות הן לא איום, אלא תקווה"

6.4.2014 / 20:08

יו"ר האופוזיציה התייחס לדבריו של שר החוץ, שלפיהם לא יתמוך בשחרור אסירים, ואמר כי ליברמן "הסיר את המסכה וחזר לתפקידו הישן". ח"כ גלאון: "הוא מפר התחייבויות וסרבן"

צילום: ג'רוזלם פוסט, עריכה: טל רזניק

באופוזיציה מיהרו הערב (ראשון) להגיב לדבריו של שר החוץ אביגדור ליברמן שאמר כי "עדיף ללכת לבחירות מלשחרר אסירים", ואף עודדו אותו לממש את ה"איום". "לאור הכישלון המתמשך של הממשלה הנוכחית בכל תחום ותחום, בחירות חדשות אינם איום אלא תקווה", אמר ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג באירוע בתל אביב.

לדבריו, "ליברמן הסיר את המסכה וחזר לתפקיד הישן שלו ולאור זאת, אני מצפה שלפיד ולבני יסיקו גם הם את המסקנה המתבקשת ויעזבו את הקואליציה הזאת".

עוד בנושאים פוליטיים ומדיניים
על מי הוא מאיים? בנט לא יכול לתבוע את אבו מאזן
נתניהו: צעד חד-צדדי פלסטיני ייענה בצעד משלנו
העקשנות של קרי היא הגורם לכישלון והסיבה לתקווה

יצחק בוז'י הרצוג בפגישה עם עמיר פרץ, אפריל 2011. אורי לנץ
"ליברמן הסיר את המסכה וחזר לתפקיד הישן". ח"כ הרצוג/אורי לנץ

יו"ר מרצ, זהבה גלאון הוסיפה כי ליברמן למעשה חשף את פני הסרבנות של ממשלת ישראל במו"מ מול הפלסטינים. לדבריה, בעוד ההנהגה הישראלית תקפה בימים האחרונים את אבו מאזן ואת הפלסטינים בכישלון השיחות - המסקנה מדבריו של שר החוץ היא שירושלים היא זו שמנעה את פתרון המשבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"ליברמן סרבן סדרתי"

"כשליברמן תמך בפעימה הרביעית בקבינט הוא ידע שהמשמעות היא שחרור אסירים מחבלים", אמרה ח"כ גלאון "כעת, הוא מתברר כמפר התחייבויות וכסרבן סדרתי. אולי באמת כדאי ללכת לבחירות ולהיפטר מהממשלה הרעה הזאת".

שר החוץ הסביר בדבריו כי הבחירות הן האופציה המועדפת מבין השתיים הנוספות שעומדות על הפרק: הרכבת קואליציה חדשה (במקרה שהבית היהודי תפרוש על רקע המו"מ), או שחרור נוסף של אסירים כמחווה לפלסטינים. "עם קצת יצירתיות, המנהיגות הישראלית הייתה מבינה שיש עוד קצת יותר משלוש האופציות האלו, אבל אם ליברמן אומר שהוא לא מקבל את השתיים הראשונות, כנראה שלממשלה אין כל סיכוי לקדם את התהליך המדיני ובאמת מוטב ללכת לבחירות", אמר חבר הכנסת עמר בר-לב (העבודה), המשתתף בוועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק.

"אני קורא לליברמן יעמוד מאחורי מילתו, לא לתת לתהליך המדיני להתמסמס ולחזון של מדינה יהודית ודמוקרטית לקרוס, ולאפשר ללכת אל העם ולתת לו לומר את דברו. אם לממשלה יש אומץ ויושרה - זה מה שצריך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully