וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה סיני הרעיל למוות 2 אחיות קטנות מתוך קנאה

המורה, שניהל גן ילדים, נידון לעונש מוות אחרי שהזריק רעל לבקבוק יוגורט, שהונח מחוץ לגן הסמוך. הוא חש תסכול משום שהגן המתחרה היה מצליח ופופולרי יותר

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

סין גזרה עונש מוות על מורה בגן ילדים ועל אדם נוסף, שהורשעו בהרעלת שתי אחיות קטנות ובגרימת מותן. המנהל ושותפו רשאים לערער על גזר דינם בפני בית המשפט העליון בבייג'ינג.

המקרה אירע בחודש אפריל 2013 במחוז חביי שבמזרח סין. לפי דיווח בכלי התקשורת הממלכתיים, המנהל, שה האי-שיה, המשמש גם כמורה בגן, כעס על כך שגן הילדים הסמוך, בו למדו התלמידות, הצליח לרשום אליו יותר ילדים, ואף נחשב לבעל ציונים טובים יותר.

עובד במפעל חלב שבו אותר זיהום. שה-ג'יאג'וואנג, סין. AP
עובדת במפעל שבו אותר זיהום בקרטוני חלב, במחוז חביי/AP

שה הזריק רעל עכברים לבקבוק יוגורט, וביקש משותפו לפשע להניח את הבקבוק מחוץ לגן, בתוך שקית פלסטיק ובה מחברת ועיפרון. סבתן של שתי הילדות מצאה את השקית, והביאה להן את היוגורט המורעל. אחת מהן מתה בדרכה לבית החולים, והשנייה כעבור אשפוז קצר.

בסין חסרים גני ילדים ממשלתיים, והתחרות בין הגנים הפרטיים עזה במיוחד וסובלת מהיעדר פיקוח. ילדים רבים החיים באזורים הכפריים נמצאים בטיפול הסבים והסבתות, מכיוון שהוריהם עובדים בערים הגדולות.

גם ניהול גני הילדים נחשב לנושא רגיש במיוחד במדינה, ויש דיווחים רבים על התעללות בתלמידים. לאחרונה, הורשעו כמה מנהלי גנים ברחבי המדינה במתן סמי מרץ לא חוקיים לילדים, במטרה לשפר את מידת הריכוז שלהם ואת שיעור ההשתתפות.

בסוף 2013, נעצרה תושבת מחוז חונאן שבמרכז סין, בחשד שחילקה יוגורט מורעל לתלמידים שחזרו מבית הספר. 19 מהם אושפזו כשהם סובלים מתסמיני הרעלה. העצורה ככל הנראה סבלה מסכיזופרניה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • הרעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully