וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל קרבי מירושלים חשוד באונס בת 14

לוחם בחטיבת כפיר, חרדי לשעבר שהתגייס, חשוד שאנס את הקטינה עמה היתה לו היכרות מוקדמת. במשטרה בודקים עתה אם ביצע עבירות נגד קטינות נוספות. מעצרו הוארך בארבעה ימים

מערכת וואלה!

(הסרסור מת"א: "הן ביקשו דמי כיס בתמורה למין מזוכיסטי")

חייל קרבי בחטיבת כפיר, שחשוד בבעילת קטינה בת 14, הובא היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים – כך נודע לוואלה! חדשות. הצעיר נעצר אתמול על ידי משטרת ירושלים, שפתחה בחקירה אודותיו לאחר שקיבלה מידע לגביו מהמרכז לטיפול נפגעי עבירה מינית. אחרי שלושה שבועות של חקירה סמויה, החליטו במשטרה לעצור את החייל. מעצרו הוארך היום בארבע ימים נוספים.

החשוד, חרדי לשעבר שהחליט להתגייס לצה"ל, הודה במהלך החקירה כי אכן קיים קשר עם הקטינה. אולם, לטענתו, היה זה קשר הדדי והוא הכחיש כי המגע המיני לא היה בהסכמה. לפי חשד החוקרים, האירוע התרחש באמצע חודש פברואר, עת היה החייל בחופשה מהצבא. השניים נפגשו לאחר שהייתה להם היכרות מוקדמת, וכך, לפי החשד, ביצע את זממו. במשטרה בודקים עתה אם החייל ביצע עבירות כנגד נערות נוספות בנות אותו הגיל.

עוד בוואלה! חדשות:
הסרסור בנערות: ”התרענו על קונדומים בגן מאיר”
שלושה גברים נעצרו בחשד שתקפו מינית קטינים
מסתמן: שלום לא ייחקר בחשד להטרדת האישה השנייה

הבריכה האקולוגית בגן מאיר בה צפים דגים מתים. דצמבר 2013. אילן שיזף, מערכת וואלה! NEWS
פרשת אונס נוספת. גן מאיר, תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אילן שיזף

בשבוע שעבר עצרה המשטרה שבעה נערים בני 17-13 מתל אביב בחשד שביצעו מעשים מגונים בקטינה. בעקבות חקירה שהתנהלה בעניינם, עלה חשד כי הם נהגו להיפגש עם הנערה בגנים ציבוריים ושם תקפו אותה מינית בצוותא, ביצעו בה מעשים מגונים ואף אנסו אותה. השבוע נודע כי בידי המשטרה ממצאים לעבירות כלפי 25 נערות נוספות. "אנחנו לא יודעים לקבוע האם התופעה רחבה יותר והאם יש מוקדים נוספים של אירועים כאלה או דומים להם", אמר גורם בכיר במשטרה.

מהחקירה עד כה עלה כי הנערים צילמו את עצמם מקיימים יחסי מין עם הנערה ואף העלו את הסרטון לרשתות החברתיות. משם, הווידיאו הופץ במהרה בין תלמידי בית הספר עד שהגיע לרכזת השכבה ולמנהלת. מיד כשנחשפו אנשי הצוות החינוכי לסרטון, הם יצרו קשר עם חוקרי המשטרה, שהחלו בחקירה סמויה. מחקירת המשטרה עלה עוד כי אחד הנערים, שלמד עם הנערה, הוא שהביא למפגשים המיניים את חבריו - הלומדים בבית ספר אחר - בשיטת "חבר מביא חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully