וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה גברים נעצרו בחשד שתקפו מינית קטינים

בשלושה מקרים שונים, תושב ראש העין חשוד שתקף מינית נערות שהזמין לעבודות ניקיון, צעיר מהמרכז חשוד במעשי סדום בילדים בני 12 וחרדי מבית שמש חשוד שפיתה נערים ותקף אותם

משטרת ראש העין עצרה הלילה (חמישי) שני חשודים בשני מקרים שונים של תקיפה מינית של קטינים. במקרה הראשון הגיע לחוקרי הנוער של התחנה מידע שלפיו תושב העיר בן 50 נוהג לתקוף מינית נערות שהזמין לביתו כדי לבצע עבודות ניקיון. על פי החשד, לאחר שרכש את אמונן הוא נהג לבצע בהן מעשים מגונים ועבירות מין נוספות.

מחקירת המשטרה עולה כי לאחר למעשיו נהג החשוד לשלם לנערות סכומי כסף ונתן להן משקאות חריפים ומתנות כדמי שתיקה. הפרשה נחשפה לאחר שבן משפחתה של אחת הנערות התלונן על המקרה בפני חוקרי המשטרה.

במקרה השני נעצר תושב מרכז הארץ כבן 20, שחשוד כי נהג לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בילדים בני 12. על פי החשד, הוא נהג לפגוש את הילדים במכולת ביישוב שבו הוא והנערים מתגוררים, ולבצע בהם את המעשים במחסן צדדי. החשוד מכחיש לפי שעה את החשדות נגדו. השניים יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

במקביל, חרדי כבן 40 מבית שמש נעצר הבוקר בחשד שביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בנערים בני 15 ו-16. מחקירת הקטינים שהגישו את התלונה במשטרת ירושלים עולה כי החשוד נהג לפתות אותם לעלות לדירתו בהבטחות של גלישה באינטרנט "לא כשר". החשוד טוען שרק לימד את הנערים תורה. במשטרה בודקים אם החשוד תקף נערים נוספים. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות פלילים:
חשד ל"תג מחיר" בצפון: צמיגי 50 מכוניות נוקבו
סרסור הנערות: "הן ביקשו דמי כיס בתמורה למין מזוכיסטי"
שוטר בשנות ה-30 נעצר בחשד שניסה לפתות בת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully