וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שלום לא ייחקר בחשד להטרדת האישה השנייה

3.4.2014 / 12:08

זאת לאחר שהתברר כי אין ממש בטענות של מי שעבדה כמזכירתו של שלום לפני 15 שנה. במשטרה ממשיכים לבדוק את המידע הקשור לאישה השלישית. טרם הוגשה תלונה רשמית נגד השר

צילום: גדעון צנטנר, שי מכלוף; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ' תגיות: סילבן שלום

פרשת שלום

המשטרה ממשיכה לבדוק את המידע שלפיו שר האנרגיה והמים סילבן שלום הטריד מינית לכאורה נשים. לאחר שנמצא כי אין ממש בטענה הראשונה נגד שלום – זו של אישה שעבדה כמזכירתו לפני 15 שנה ונפגשה עם החוקרים – כעת מסתמן כי התיק הנוגע לטענות מצד אישה שנייה ייסגר גם הוא. באשר לאישה השלישית שטענה שהוטרדה, במשטרה ממשיכים לבדוק את המידע על אודותיה. יצוין כי טרם הוגשה כל תלונה רשמית נגד שלום.

לפני שבוע החליט היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לעכב את סגירת תיק החקירה נגד שלום, שנחקר באזהרה בשל הטענה הראשונה. ההחלטה התקבלה בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים, שלפיו אישה נוספת הוטרדה לכאורה על ידי השר. במשטרה ביקשו לבדוק את אמינות המידע, והדבר הוביל לדחייה בסגירת התיק.

סילבן שלום. נועם מושקוביץ
סגירת התיק עוכבה. השר שלום/נועם מושקוביץ

בעקבות הטענה נגד שר האנרגיה והמים, פעלו במשטרה בניסיון לאתר נשים נוספות שיטענו שהוטרדו לכאורה על ידי שלום. הפעילות התמקדה בכמה נשים שהיו ביחסי עבודה עמו בעבר, בניסיון לשפוך אור על דפוס ההתנהגות שלו כלפי נשים שהיו כפופות לו.

בתחילת השבוע שעבר נחקרו מכרים של האישה הראשונה בפרשה ביחידה לחקירות הונאה. בחקירתם ניסו במשטרה לבחון את אמינות גרסתה של המתלוננת. בדיקת פוליגרף שעברה המתלוננת העלתה תוצאות בעייתיות – באחת היא נמצאה דוברת אמת ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", ועל כן במשטרה התייחסו לתלונה בספקנות.

עוד בוואלה! חדשות:
בעקבות עדות זקן: אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש מהלכי משפט
סיכוי קלוש לעסקה: האשראי של קרי מהממשל הולך ואוזל
תלמידים מהדרום נפגעו בשריפה שפרצה במלון בפולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully