וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השתחרר מהכלא - ואנס שתי נשים במאפייה בבירה

1.4.2014 / 13:33

האיש, עבריין מין מורשע בן 41 שסיים לאחרונה לרצות את עונשו, חשוד גם במעשי סדום ומעשים מגונים בשתי הצעירות, אחת מהן עבדה אתו. את השנייה הקליט אומרת שהדבר נעשה בהסכמה

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
החשוד ביקש מהצעירה להגיע למאפייה על אף שלא הייתה אמורה לעבוד/ShutterStock

עבריין מין מורשע בן 41 מירושלים נעצר ביום חמישי בחשד שאנס וביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בשתי נשים. החשוד, ריצה עונשי מאסר על עבירות מין דומות שעשה ורק לפני ארבעה חודשים סיים לרצות את מאסרו. במשטרה מתכוונים כעת לבדוק אם פגע בנשים נוספות. בית משפט השלום בעיר האריך היום (שלישי) את מעצרו בשישה ימים.

החשוד נעצר אחרי שאחת הנשים, תושבת יישוב סמוך לבירה, התלוננה כי הוא אנס אותה. בתלונתה טענה הצעירה כי הגיעה למאפייה שבה עבד החשוד בשכנות ארמון הנציב בעקבות מודעה שפרסם ברשת האינטרנט על אודות חדר מגורים להשכרה. כשהגיעה למאפייה, שוחח עמה החשוד והציע לה לראות את החדר למחרת, בטיעון שיש במקום לקוחות. כשהגיעה למחרת, כך על פי החשד, הוא הוביל אותה למחסן תוך כדי איומים ושם אנס אותה ועשה בה מעשי סדום. לפני שאפשר לה ללכת, הוא חשוד כי הקליט אותה אומרת שהדבר נעשה בהסכמה. מיד לאחר מכן נסעה לבית חולים ומשם לתחנת המשטרה.

במהלך החקירה עלה חשד לפגיעה מינית נוספת, כמה ימים קודם לכן, באישה שעבדה במאפייה שבה עבד גם החשוד ועזבה ללא הודעה מוקדמת. החוקרים איתרו את הצעירה, אם חד-הורית מירושלים. מחקירתה עלה כי החשוד ביקש ממנה להגיע לעבודה בשעות הערב על אף שלא הייתה אמורה לעבוד, הוביל גם אותה למחסן, נתן לה משקאות אלכוהוליים ואז אנס אותה ועשה בה מעשים מגונים.

עורך הדין דוד הלוי, המייצג את החשוד, אמר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו וטוען לחפותו. מרשי ניפק בחקירתו הסברים מפורטים בנוגע לקשר עם המתלוננת, אך למרבה הצער המשטרה נמנעת מלברר את אותן הסברים. מרשי ביקש לערוך עימות עם המתלוננת וכן לבצע בדיקת פוליגרף, אך המשטרה נמנעת מלבצע פעולות אלו. אני מעריך כי בתום החקירה הוא ישוחרר".

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו עדכן השרים: הקפאה ושחרור אסירים תמורת פולארד
שלוש שנות מאסר לנהג שדרס והפקיר רוכב אופניים
הצלף האגדי: הרג 6 מחבלי טליבאן עם קליע אחד

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully