וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדור על הרשעת אולמרט: "השופט קבע - אין איש מורם מעם"

פרקליט המדינה לשעבר, שהוביל את הגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשות השונות, אמר כי "יש מקום לדאגה מהקמפיין הישיר נגד פרקליטות המדינה"

מערכת וואלה!

פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור, התייחס אמש (שני) להרשעתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בקבלת שוחד בפרשת "הולילנד", ואמר: "בבית המשפט התקבלה החלטה. יושבים שופטים שבאופן ענייני מקבלים החלטות. אין אנשים המורמים מעם". בראיון לחדשות 10 התייחס לדור, שהוביל את הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה לשעבר בפרשה, למתקפה האישית נגדו בעת שכיהן כפרקליט המדינה. "אני מקווה שהיא הוכיחה שהיא לא עובדת", אמר. לדבריו, "צריך להיאבק נגד זה ונגד הספינים. מותר לנו לחוש אנחת רווחה מסוימת". לדור התייחס לדבריו של העיתונאי המנוח אמנון דנקנר, כי עליו "לא רק להתפטר, אלא להתאבד", לאחר זיכויו של אולמרט בפרשת מעטפות הכסף.

הרשעת אולמרט - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
לדור על הרשעת אולמרט: "השופט קבע - אין איש מורם מעם"
פרקליטי אולמרט מגיבים: הכרעת הדין נפלה כרעם ביום בהיר
"הסודות הכי כמוסים אצלו": כך כולאים ראש ממשלה לשעבר

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן הרשיע הבוקר את אולמרט בעבירה של קבלת שוחד במסגרת פרשת "הולילנד", שבמרכזה קידום בלתי-חוקי של פרויקט מגורים ראוותני בירושלים. "הוא ביקש להשחיר את עד המדינה גם במחיר אמירת שקר", קבע רוזן, שדחה את לחלוטין את עדותו של אולמרט. "הוא לקח סכום של 500 אלף שקלים באמצעות אחיו, יוסי".

להכרעת הדין המלאה

פרקליט המדינה, משה לדור בכנס לציון 15 שנה לסנגוריה הציבורית, נובמבר 2011. דרור עינב
משה לדור/דרור עינב

פרקליט המדינה לשעבר היה מעורב בכתבי האישום שהוגשו נגד אולמרט, הן בפרשות "ראשונטורס" ומעטפות הכסף, והן בפרשת "הולילנד". שני המשפטים הללו הובילו לעימות חזיתי בין לדור לאולמרט, שהסתיים בהתנצלות של לדור, לאחר שראש הממשלה לשעבר הגיש נגדו תביעת דיבה בפברואר 2011, בטענה כי בראיון שהעניק לעיתון "הארץ" התייחס לדור להלוואה שקיבל אולמרט כ-20 שנים מאיש העסקים ג'ו אלמליח, והגדיר אותה "סיפור שערורייתי בצורה בלתי רגילה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אהוד אולמרט מגיע לביתו בתל אביב לאחר הכרעת הדין בעניין תיק הולילנד. מרץ 2014. יותם רונן
אהוד אולמרט, אתמול/יותם רונן

בסביבתו של אולמרט טענו כי לדור מונע ממניעים אישיים, והאשימו אותו בהדחת ראש ממשלה מכהן. לאחר זיכויו של אולמרט ממרבית האישומים נגדו בפרשת מעטפות הכסף ביולי 2012, אמר מקורבו של ראש הממשלה לשעבר, העיתונאי המנוח אמנון דנקנר, כי על פרקליט המדינה "לא רק להתפטר, אלא להתאבד". בפרקליטות דחו את הטענות שמדובר ברדיפה אישית, וציינו כי לדור היה שותף בהחלטות לסגור שורה ארוכה של חקירות נגד אולמרט.

(עדכון ראשון: 20:15)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully