וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הרפז: בכיר במערכת הביטחון נעצר ונחקר

27.3.2014 / 19:11

הבכיר, שזהותו אסורה לפרסום, חשוד בהפרת אמונים במסגרת פרשת הרפז. שמו של האיש, ששוחרר למעצר בית של שלושה ימים, כבר עלה בחקירתם של "כוכבים" אחרים בפרשה

צילום: שלומי גבאי, טל אנגלנדר, יוסי ציפקיס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

(בניהו משוחרר למעצר בית, בשבוע שעבר)

בכיר במשרד הביטחון נעצר אתמול (רביעי) ונחקר ביחידת להב 433 בחשד לעבירה של הפרת אמונים, וזאת במסגרת פרשת הרפז. הוא נשלח למעצר בית של שלושה ימים.

יצוין ששמו של הבכיר שנחקר עלה כבר במהלך החקירה של מעורבים אחרים בפרשה, בהם: מי שהואשם בהפקת "מסמך גלנט" בועז הרפז, דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, ועוזרו של הרמטכ"ל לשעבר, ארז וינר. שני האחרונים שוחררו למעצר בית אחרי שנחקרו בשבוע שעבר.

בתוך כך, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה ממשיכים גם השבוע בחקירת פרשת 404, או פרשת אשכנזי, בה מעורבים לכאורה אנשי לשכתו של הרמטכ"ל לשעבר - החשודים באיסוף מידע מכפיש נגד לשכתו של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק. כחלק מכך תוכננה גם סדרת עימותים בין החשודים, ביניהם גם עימות בין בניהו להרפז.

במשטרה מתכננים לבצע בין היתר גם עימותים בין "הכוכבים" המרכזיים בפרשה לבין שורה של נחקרים זוטרים יותר, ביניהן מזכירות ואנשי לשכת הרמטכ"ל. מהמשטרה נמסר כי בזמן הקרוב יוזמן גם אשכנזי עצמו לחקירה, אם כי זימונו ייעשה לאחר מיצוי החקירות של בניהו ווינר.

עוד בוואלה! חדשות
ההחלטה אם לדחות את הפסיקה נגד אולמרט - רק בראשון
סגירת התיק נגד סילבן שלום תידחה בשל מידע חדש
מדוע פוטר המתלונן על שחיתות פעמיים ב-8 חודשים?

  • עוד באותו נושא:
  • פרשת הרפז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully