וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע פוטר המתלונן על שחיתות פעמיים ב-8 חודשים?

27.3.2014 / 18:33

מ' פוטר מחברת נתיבי גז לישראל בשל "צמצום עלויות" - וגילה שהוא המפוטר היחיד. בעבר עבד בחברת החשמל, הלקוח המרכזי של חברת נתיבי גז, והתלונן על התנהלות לא תקינה שם

הפסקת חשמל. ShutterStock
"החברה אינה מנהלת את ענייניה על פי רצונות לקוחותיה, יהא גודלם אשר יהא"/ShutterStock

הליך התייעלות הכולל פיטורים של עובד אחד: מ' (34), עובד בחברת נתיבי גז לישראל פוטר היום (חמישי) מעבודתו בנימוק של "צמצום בעלויות התפעול" של החברה, בהליך שמעלה לא מעט סימני שאלה: בדיקת וואלה! חדשות מצאה כי העובד הוא האדם היחיד שיפוטר במסגרת הקיצוצים הפתאומיים. האיש עבד בעבר בחברת החשמל, והגיש בשנה שעברה תלונה למבקר המדינה ולרשות החשמל על התנהלות לא תקינה לכאורה בחברת החשמל. יצוין כי חברת החשמל היא הלקוח המרכזי של חברת נתיבי גז לישראל, בה הוא הועסק עד היום כעובד.

רק אתמול פורסם בכלי התקשורת כי החברה, שנמצאת בבעלות המדינה, אמנם סיימה את שנת 2013 בהפסד של 20 מיליון שקלים, אך הכנסותיה זינקו ב-45 אחוזים ל-400 מיליון שקלים. למרות "הצמצום", שהתבטא כאמור בפיטורי העובד, החברה השקיעה באופן נרחב בתשתיות בהיקף של כ-373 מיליון שקל. הדוח פורסם על רקע הנפקת אג"ח צפויה בה מבקשת החברה לגיס מהציבור כחצי מיליארד שקל.

בנתג"ז הכחישו בתגובה את הקשר בין הכוונה לפטר את העובד ובין התלונה שהגיש לחברת החשמל, ומסרו לוואלה! חדשות: "השיקולים העומדים בפני החברה בנושאי העסקה או אי העסקת עובדים הנם שיקולים מקצועיים בלבד. הדברים נדחים מכה וכה (כך במקור, ע"נ). בנוסף, פרט לנושאי הזרמת גז טבעי וחיבור צרכנים למערכת ההולכה, החברה אינה מנהלת את ענייניה על פי רצונות לקוחותיה, יהא גודלם אשר יהא. לפיכך נבקש שלא תבוצע התייחסות לנושא זה ולו במרומז, שכן הדבר מהווה פגיעה בשמה הטוב של החברה והטעיית הקוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully