וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בת 39 בצפון: בעלה נעצר ונחקר

27.3.2014 / 16:50

האישה פונתה לבית החולים פוריה בטבריה עם פציעות בפלג גופה העליון ומתה מאוחר יותר. חוקרי המשטרה הגיעה לכפר מרר, שם התגוררה, ועצרו את בעלה. החשד: אירוע פלילי

ניידת משטרה. מגד גוזני
"תפסנו ממצאים בשטח ואנחנו חוקרים מספר כיוונים לרבות חשד לפלילים"/מגד גוזני

חשד לרצח בצפון: אישה בת 39 פונתה היום (חמישי) לבית החולים פוריה בטבריה במצב קשה, כשהיא סובלת מפציעות בפלג גופה העליון. האישה, תושבת הכפר מרר, מתה מאוחר יותר מפצעיה. חוקרים מתחנת טבריה והמחוז הצפוני שהגיעו לזירת האירוע ניסו לאתר בעלה, בחשד למעורבות במעשה. בעקבות מידע מודיעיני איתרו החוקרים את בעלה ואבי ילדיה בבית הוריו. הוא נעצר על ידי המשטרה והובא לתחנת משטרת טבריה שם הוא נחקר.


בזמן הקרוב צפויה המשטרה לבקש לשלוח את הגופה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. זאת על מנת לקבוע בוודאות האם מותה של האישה נגרם כתוצאה מאלימות או מסיבה אחרת.

עוד בוואלה! חדשות:
אולמרט על העסקה עם זקן: "שערורייה, רמיסת האמת"
"צעצועים מאמסטרדם": נעצר עם 244 אלף אירו בתיק
"עברנו דרומה": לאן נעלמו היצאניות של חיפה?

האישה נמצאה על ידי קרוב משפחתה כשהיא מוטלת שותתת דם על רצפת ביתה. הוא הזעיק למקום את כוחות מד"א ואלו העבירו דיווח על האירוע למשטרה בזמן שהבהילו את האישה לבית החולים. "תפסנו ממצאים בשטח ואנחנו חוקרים מספר כיוונים לרבות חשד לפלילים" אמר רפ"ק גדי רון, ממלא מקום מפקד משטרת טבריה לוואלה! חדשות. " בעלה של המנוחה לא היה במקום, אבל זמן קצר אחרי שהגענו למקום איתרנו אותו בעקבות מידע מודיעיני שאספנו. אנחנו מעריכים שיש עדי ראייה ושמיעה לאירוע ואני מקווה שנגיע אליהם. כשמדובר באירוע מסוג כזה, בתוך העדה, קשה יותר להביא עדים, אבל אנחנו בהחלט עושים מאמצים".

חיסול באשדוד: צעיר כבן 25 נורה למוות באשדוד. דייב בוימוביץ'
זירת הירי של יאיר אמסלם באשדוד, בתחילת השבוע/דייב בוימוביץ'

בליל שני נרצח באשדוד יאיר אמסלם, בן 25. הוא נורה למוות ברחוב העבודה באזור התעשייה בעיר. צוותי מגן דוד אדום הגיעו למקום והעניקו לו טיפול רפואי - אולם הוא מת מפצעיו כעבור שעה קלה. הוא נורה כמה פעמים, ככל הנראה מכלי רכב חולף.

שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות ברצח. אמסלם מוכר למשטרה, שם חושדים כי מדובר במקרה של חיסול פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully