וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעצועים מאמסטרדם": נעצר עם 244 אלף אירו בתיק

בן 22 ששב מהולנד עורר את חשד הבלשים בנתב"ג. הם הנחו אותו לעבור במסלול האדום, שם הצהיר כי בכבודתו תכולה תמימה למדי. כשנפתחה המזוודה, התגלו שורות-שורות של מזומנים

הברחת מאות אלפי אירו לישראל. חטיבת דובר המשטרה
למעלה ממיליון ורבע שקלים. ה"צעצועים" שהתגלו במזוודה/חטיבת דובר המשטרה

בלשי יחידה 747 של משטרת נתב"ג היו עדים אמש (רביעי) למחזה דומה לזה שרואים בסרטי ג'יימס בונד – מזוודה מלאה מזומנים, ובה שורות-שורות של שטרות צבעוניים. הבלשים ואנשי המכס של נמל התעופה סיכלו ניסיון להבריח לא פחות מ-244 אלף אירו במזומן – למעלה ממיליון ורבע שקלים.

בשעות הערב הבחינו הבלשים בצעיר בן 22 שהגיע בטיסה מאמסטרדם ואשר עורר את חשדם. הבלשים חשדו כי הצעיר מנסה להבריח סמים, עשו בדיקה על גופו, ואז גילו במזוודה שלו את הכסף המזומן. מכיוון שהאחריות על מניעת הלבנת הון היא על אנשי המכס בנתב"ג, אלה הנחו את הצעיר לעבור במסלול האדום במכס ולדווח על סכום הכסף שהוא נושא ברשותו.

עוד בנושא משפט ופלילים:
המשטרה ליועמ"ש: יש בסיס לשיבוש משפט של אולמרט
חשד: הפיצוץ בפתח תקווה - ניסיון לחסל אחד מאנשי אבי רוחן
בניהו על הלילה במעצר: "יותר טוב מבסרטים"

הברחת מאות אלפי אירו לישראל. חטיבת דובר המשטרה
הצעיר הסביר כי הכסף מיועד לישיבות/חטיבת דובר המשטרה

בלשי המשטרה, שחששו כי הצעיר לא ימלא אחר ההנחיות שלהם, החלו לעקוב אחריו תוך שהם מעדכנים את עמיתיהם בלשי המכס. הצעיר אמנם התייצב בתור של המסלול האדום, אולם הצהיר כי הביא עמו לארץ רק צעצועים. משפתחו את מזוודתו, נדהמו אנשי המכס לגלות כי מדובר ב-244 אלף אירו במזומן. הצעיר מצדו הסביר כי הכסף מיועד לישיבות. במכס מיהרו להחרים את הכסף, בהתאם להוראת החוק האוסר על הלבנת הון.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully