וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים רשמו דוח תנועה - הנהג התמוטט ומת במקום

26.3.2014 / 19:02

גבר כבן 50 שלא חידש רישיונו מאז 2008 עוכב בצד הדרך לאחר שנהג שלא כחוק. כשביקשו השוטרים לרשום לו דוח, החל להתנשם בכבדות. צוותי הצלה נקראו למקום, אך נאלצו לקבוע מוות

אברך התמוטט ונפטר ברחוב ישעיהו בירושלים, מרץ 2014. יוסי עגמי, חדשות 24
בתום פעולות החייאה ממושכות נאלצו לקבוע את מותו. זירת המקרה, היום בירושלים/חדשות 24, יוסי עגמי

גבר בשנות ה-50 לחייו מת היום (רביעי) בפתאומיות מהתקף לב, לאחר שעוכב על ידי שוטרים בירושלים. האירוע התרחש בשעות הצהריים ברחוב ישעיהו בבירה. שוטרי תנועה שהבחינו כי האיש נוהג בניגוד לחוק בנתיב המיועד לתחבורה הציבורית הורו לו לעצור בצד הדרך. הם בדקו את מסמכיו, וגילו כי רישיונו לא חודש מאז 2008. לכן, החליטו לרשום לו דוח תנועה. לפתע החל האיש להתנשם בכבדות, ולמקום הוזעק אמבולנס של מגן דוד אדום. הפראמדיקים החלו בניסיונות החייאה, אך בסופם נאלצו לקבוע את מותו של האיש.

"כשהגענו למקום הייתה ברחוב המולה רבה, ובמושב הנהג ישב הגבר כשהוא במצוקה נשימתית קשה", שחזר טארק מוסא, פרמדיק מד"א שטיפל באברך. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, והכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ. תוך כדי הטיפול החולה איבד את הכרתו. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר: "ברחוב ישעיהו בירושלים נסע גבר בשנות ה-50 לחייו בנתיב תחבורה ציבורית. שוטרי תנועה הבחינו בו, עצרו אותו וביקשו לרשום לו דוח. כשבדקו את הרישיון, התברר כי הוא לא חודש מאז שנת 2008. לפתע הנהג החל לנשום בכבדות, ולמקום הוזמן צוות מד"א שהחל בניסיונות החייאה על האיש, אולם הוא מת".

עוד בוואלה! חדשות:
לקראת הסכם עדת מדינה? זקן מוסרת עדות במשטרה
אמו של אחד החשודים באונס הקבוצתי: "היא אנסה אותו"
כוכב הילדים החרדי שביצע עבירות מין ישוב להופיע?

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully