וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הילדים החרדי שביצע עבירות מין ישוב להופיע?

26.3.2014 / 17:18

דוד ברוקנר, המכונה "דוד החקיין", הורשע בביצוע מעשה מגונה בילד בן 12.5 וישב בכלא. בית המשפט קבע שיוכל לחזור להופיע, אך הפרקליטות ערערה. "אני לא מסוכן, אוהבים אותי"

עריכה: מתן חדד, קריינות: לירון בארי

אין ילד בעולם החרדי שלא מכיר את הבדרן דוד ברוקנר, המכונה "דוד החקיין" – סוג של יובל המבולבל כשר למהדרין. אולם, לפני כשלוש שנים, לאחר שנים ארוכות של עבודה שהתמקדה בעשיית שמחה לילדים, נקשר שמו של ברוקנר בפרשת מין. הבדרן המפורסם הורשע ביולי 2011 בתקיפה מינית של ילד, ונשלח לשבעה חודשי מאסר בפועל. לאחרונה קבע בית המשפט כי ברוקנר יוכל להמשיך להופיע באופן קבוע בפני ילדים, אך הפרקליטות ערערנ על ההחלטה. בתגובה, כוכב הילדים פתח במתקפה. "אני לא מסוכן לילדים, אני מסוכן למערכת רק כי הוכחתי שהם טעו", טען.

ברוקנר, בשנות ה-40 לחייו, הורשע בכך שניגש לילד בן 12 וחצי ולחבריו בשעה שישבו מחוץ לבית כנסת, והחל להתבדח עמם. בשלב מסוים, הוא ביקש מהילד להתלוות אליו, תוך שהוא אומר לו כי הוא רוצה "להרגיש את המתיקות שלו", ומבטיח להעניק לו במתנה דיסק. השניים נכנסו לבית הכנסת, ואז, כך נקבע, נישק ברוקנר את הילד בידיו וליטף את גבו. לאחר שיצאו מהבניין, העניק לילד קלטת ואמר לו כי יפגוש אותו שוב. במקרה אחר שתועד בכתב ההרשעה, מתואר כיצד הכניס ברוקנר את ידיו למכנסיו של הילד ונישק אותו בפניו. במקרה נוסף, אמר לו ברוקנר: "אתה משגע אותי יותר מדי, אני לא יכול בלעדיך", ולאחר מכן ביצע בו מעשה מגונה ושילם לו 200 שקלים.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
אמו של אחד החשודים באונס הקבוצתי: "היא אנסה אותו"
מלזיה: לוויין איתר 122 עצמים החשודים כשברי המטוס
מדוע הוצבה סוללת כיפת ברזל בכיכר רבין?

הסטנדאפיסט החרדי דוד ברוקנר הידוע בכינוי "דוד החקיין", ירושלים. מרץ 2014. יואב דודקביץ'
"אני מסוכן למערכת רק כי הוכחתי שהם טעו". ברוקנר, השבוע/יואב דודקביץ'

"אנשים שכנעו אנשים חשובים שאני פדופיל", אמר היום ברוקנר. "הם החליטו לשלוח ילד להעיד עדות שקר כדי שהוא יהיה המצית, ואחריו יעידו ילדים נוספים שכביכול נפגעו. התכנית שלהם נפלה כי הילד פישל במתן העדות. קרה בדיוק ההיפך, ילדים באו להעיד בבית המשפט שלא היה כלום. רק אז האנשים הטובים הבינו שהטעו אותם".

מיד לאחר מתן גזר הדין, במאי 2012, העלה ברוקנר לרשת סרטון בן 25 דקות בשם "דוד החקיין מגיב" בו הוא שוטח את טענותיו. את עיקר האשמה הוא מטיל על הנער, ובאנשים שהנחו אותו, לטענתו, למסור עדות שקר. "כשנעשה לך עוול", הוא מסביר, "אתה מתפוצץ וחייב לנקות את השם שלך. רמת ההוכחות הנדרשת כדי להרוס את חייו של אדם חייבת להיות גבוהה יותר מסתם דיבורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"הטעות גדולה"

לפני חודש וחצי קבע בית המשפט כי הופעותיו של ברוקנר בפני ילדים אינן מהוות גורם סיכון משמעותי, והפך את האישור הזמני שניתן לו להופיע לאישור קבוע. הפרקליטות החליטה לערער על ההחלטה והדיון בנושא יתקיים בעוד כשבועיים. "הם רוצים לקחת את הפרנסה שלי, ועוד מציגים את זה כהגנה על הציבור - בעוד הציבור אוהב אותי". לדבריו, בית המשפט עלול לטעות, "ואני ההוכחה לכך".

ברוקנר מקווה כי הערעור יידחה, והוא יוכל לשוב לשגרת חייו, "אם הערעור יתקבל", הוא מצהיר, "אני אשטוף את המדינה בסרטים ובקלטות שלי כדי להוכיח כמה הטעות גדולה, ובניגוד למה שחושבים כמה ילדים אוהבים אותי. אסור לתת אפשרות שיהיה ניתן להרוס את חייו של אדם כל כך בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully