וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אחד החשודים באונס הקבוצתי: "היא אנסה אותו"

אמו של הנער בן ה-13, אחד החשודים המרכזיים באונס הנערה בתל אביב, הטילה את האשמה על המתלוננת: "חינכנו אותו לערכים, עשו אותו אנס". 9 החשודים נשלחו למעצר בית של שבוע

מערכת וואלה!

יום אחרי פיצוץ הפרשה במרכזה חשד לאונס קבוצתי של בת 13 מתל אביב בידי תשעה נערים, ממשיכים הורי החשודים להכחיש את האישום ולהטיל את האחריות למעשה על אותה מתלוננת.

"היא אנסה אותו – ועשו אותו אנס, הילד שלי גמור", אמרה היום (רביעי) לוואלה! חדשות אמו של אחד החשודים המרכזיים בפרשה, נער בן 13, שטענה כי פרסום המקרה פגע אנושות בה ובקרוביה. "המשפחה מחוקה, אני מרגישה שנפלה עליי מכת חושך", הוסיפה.

האם הנסערת הסבירה כי בנה, שנעצר בחשד לאונס הנערה בגנים ציבוריים בתל אביב יחד עם חבריו, "נגרר" למעשה וכי הוא מעולם לא קיים יחסי מין טרם האירוע. "אנחנו חיים בעולם פרוץ, מתירני", אמרה, "בעידן שנות האלפיים, הילדים נחשפים לעולם מסוכן. אני נגד כל מה שקורה, אבל אני לא מרגישה רגשי אשמה בכל מה שקשור לחינוך של הילד. הוא מגיע מבית נורמטיבי". בתשובה לשאלה אם היה לה מושג על חייו האישיים ועל מה שבנה עושה בזמנו הפנוי, סיפרה האם כי היא אמנם שאלה אותו אך לא זכתה למענה. "הוא לא שיתף אותנו בדברים, אף שהתעניינו. אנחנו חינכנו אותו לערכים, אבל לא ידענו שכך ניקלע לסיטואציה כזאת", סיכמה.

האונס הקבוצתי: "בני אפילו לא יודע לנשק נערה"

שבעה קטינים חשודים שאנסו נערה בת 13 שוחררו למעצר בית, ביהמ"ש לנוער ת"א. מרץ 2014. דרור עינב
הנערים ובני המשפחות מחוץ לבית המשפט/דרור עינב

בשעות הבוקר הובא הנער, יחד עם שמונת הנערים הנוספים החשודים באונס, לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט לנוער. רובם הגיעו לבושי כובעים, כשהם מנסים להסתיר את פניהם, וחלקם נראו מובכים מהמעמד. "לא להאמין שהילדים האלה, שאפילו לא הצמיחו את השערות הראשונות על פניהם, התנהגו בצורה כל כך אכזרית בנערה צעירה", אמר אחד מהנוכחים בדיון.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצר הבית בו מצויים החשודים ב-15 ימים, על מנת להימנע ממצב של שיבוש חקירה, והחוקרים סיפרו כי כל הנערים הודו במיוחס להם. בתום דיון ארוך החליטה השופטת להאריך את מעצר הבית בשבעה ימים.

מהחקירה עד כה עלה כי הנערים צילמו את עצמם מקיימים יחסי מין עם הנערה ואף העלו את הסרטון לרשתות החברתיות. משם, הווידיאו הופץ במהרה בין תלמידי בית הספר עד שהגיע לרכזת השכבה ולמנהלת. מיד כשנחשפו אנשי הצוות החינוכי לסרטון, הם יצרו קשר עם חוקרי המשטרה, שהחלו בחקירה סמויה. מחקירת המשטרה עלה עוד כי אחד הנערים, שלמד עם הנערה, הוא שהביא למפגשים המיניים את חבריו - הלומדים בבית ספר אחר - בשיטת "חבר מביא חבר".

עדכון ראשון: 13:07

עוד במהדורה:

"אל תתפלאו שהעולם שונא אותנו": עשרות מטיילים ישראלים נעצרו בעיר קוסקו בחשד להשחתת אתר ארכיאולוגי במהלך מסיבת טבע רווית סמים ואלכוהול. הצעירים הכחישו את הטענות נגדם והתלוננו על יחס עוין מצד השלטונות הפרואנים. הילה קובו חושבת שאותם הישראלים שמשחיתים עתיקות ומצפצפים על התרבות המקומית הם הסיבה שבעולם לא אוהבים את התייר הישראלי.

התיירים הישראלים מסתערים על טורקיה ולא מחכים להסכם הפיוס בין נתניהו לארדואן. ועדי העובדים, הברומטר של התיירות הישראלית, כבר הזמינו דילים של "הכל כלול" באנטליה ונראה שאת הפסח הקרוב יבלו הישראלים באתרי הנופש הטורקיים. כמה יעלו לכם הדילים השנה? ולמה הטורקים מצפים לחזרתו של התייר הישראלי?

ארוחות היי-טק: לא צריך יותר לשרוף את הסיר או לקצוץ את האצבע בניסיון להוציא מנה כמו של יונתן רושפלד או של גורדון רמזי. מדפסות התלת מימד מגיעות לתחום המזון ומאפשרות להדפיס כמעט כל מנה – מארוחות בהתאמה אישית ועד למנת גורמה של השף החביב עליכם. איך זה ישפיע על המסעדות ומה זה יעשה למתכון המשפחתי שקיבלתם מסבתא?

התחזית: הלילה מעונן חלקית עד נאה. מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully