וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף ישמור: מדפסות תלת מימד יבשלו לכם מנה מושלמת

26.3.2014 / 13:17

השפים מחסירים פעימה: המדפסת התלת ממדית חודרת לתחום המזון - הדפסות של מנות גורמה יוקרתיות ומנות על פי הזמנה אישית. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בית המשפט האריך היום את מעצרם של תשעת הנערים החשודים באונס קבוצתי של בת 13. הוריהם של הילדים טוענים כי הנערה היא זו שפיתתה את הנערים והם הקורבן בסיפור: "הילדים האלו נאנסו גם על ידי הנערה, יש לה תחכום מיני והיא שכבה עם עשרות ילדים". מה שווה הסכמתה של ילדה בת 13 לקיים יחסי מין והאם במציאות של ימינו יש לשקול לשנות את אופן ההתייחסות ליחסי מין בין קטינים?

"אל תתפלאו שהעולם שונא אותנו": עשרות מטיילים ישראלים נעצרו בעיר קוסקו בחשד להשחתת אתר ארכיאולוגי במהלך מסיבת טבע רווית סמים ואלכוהול. הצעירים הכחישו את הטענות נגדם והתלוננו על יחס עוין מצד השלטונות הפרואנים. הילה קובו חושבת שאותם הישראלים שמשחיתים עתיקות ומצפצפים על התרבות המקומית הם הסיבה שבעולם לא אוהבים את התייר הישראלי.

התיירים הישראלים מסתערים על טורקיה ולא מחכים להסכם הפיוס בין נתניהו לארדואן. ועדי העובדים, הברומטר של התיירות הישראלית, כבר הזמינו דילים של "הכל כלול" באנטליה ונראה שאת הפסח הקרוב יבלו הישראלים באתרי הנופש הטורקיים. כמה יעלו לכם הדילים השנה? ולמה הטורקים מצפים לחזרתו של התייר הישראלי?

התחזית: הלילה מעונן חלקית עד נאה. מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully