וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוס עם טורקיה: הישראלים מסתערים מחדש על אנטליה

26.3.2014 / 13:09

הישראלים לא מחכים להסכם הפיוס עם טורקיה וחוזרים לנפוש באנטליה. כמה תעלה לכם חופשה באנטליה ולמה הטורקים דווקא מברכים על חזרתם של התיירים הישראלים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בית המשפט האריך היום את מעצרם של תשעת הנערים החשודים באונס קבוצתי של בת 13. הוריהם של הילדים טוענים כי הנערה היא זו שפיתתה את הנערים והם הקורבן בסיפור: "הילדים האלו נאנסו גם על ידי הנערה, יש לה תחכום מיני והיא שכבה עם עשרות ילדים". מה שווה הסכמתה של ילדה בת 13 לקיים יחסי מין והאם במציאות של ימינו יש לשקול לשנות את אופן ההתייחסות ליחסי מין בין קטינים?

"אל תתפלאו שהעולם שונא אותנו": עשרות מטיילים ישראלים נעצרו בעיר קוסקו בחשד להשחתת אתר ארכיאולוגי במהלך מסיבת טבע רווית סמים ואלכוהול. הצעירים הכחישו את הטענות נגדם והתלוננו על יחס עוין מצד השלטונות הפרואנים. הילה קובו חושבת שאותם הישראלים שמשחיתים עתיקות ומצפצפים על התרבות המקומית הם הסיבה שבעולם לא אוהבים את התייר הישראלי.

ארוחות היי-טק: לא צריך יותר לשרוף את הסיר או לקצוץ את האצבע בניסיון להוציא מנה כמו של יונתן רושפלד או של גורדון רמזי. מדפסות התלת מימד מגיעות לתחום המזון ומאפשרות להדפיס כמעט כל מנה – מארוחות בהתאמה אישית ועד למנת גורמה של השף החביב עליכם. איך זה ישפיע על המסעדות ומה זה יעשה למתכון המשפחתי שקיבלתם מסבתא?

התחזית: הלילה מעונן חלקית עד נאה. מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully