וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדרן החרדי שביצע מעשים מגונים בילד נשלח למאסר

גלעד גרוסמן

9.5.2012 / 12:00

דוד ברוקנר, המכונה "דוד החקיין", הורשע בביצוע מעשים מגונים בילד בן 12 במספר מקרים, ובית המשפט גזר עליו שבעה חודשי מאסר. השופט: "העבירות יותירו צלקות בנפש המתלונן"

בית משפט השלום בירושלים גזר הבוקר (רביעי) שבעה חודשי מאסר בפועל על הבדרן החרדי דוד ברוקנר, המכונה "דוד החקיין", אשר הורשע בביצוע מעשים מגונים במספר הזדמנויות בילד בן 12 לפני כשנתיים וחצי.

ברוקנר בן ה-40, בדרן ילדים ידוע במגזר החרדי, הורשע בכך שניגש אל הנער ואל חבריו בשעה שישבו מחוץ לבית הכנסת, והחל להתבדח איתם. בשלב מסוים, הוא ביקש מהנער להתלוות אליו, תוך שהוא מבטיח להעניק לו במתנה דיסק ואומר לו כי הוא רוצה "להרגיש את המתיקות שלו". השניים נכנסו לבית הכנסת, ואז נישק ברוקנר את הילד בידיו וליטף את גבו. לאחר שיצאו מהבניין, העניק לנער קלטת ואמר לו כי יפגוש אותו שוב. במקרה אחר, הכניס ברוקנר את ידיו למכנסיו של הנער ונישק אותו בפניו. במקרה נוסף, אמר ברוקנר לקטין "אתה משגע אותי יותר מדי, אני לא יכול בלעדיך", ביצע בו מעשה מגונה ושילם לו 200 שקלים.

לאורך משפטו, הכחיש ברוקנר את הטענות נגדו, וטען שמדובר בהתנכלות בשל עיסוקו. המרכז להערכת מסוכנות מינית קבע כי רמת המסוכנות המינית שלו היא בינונית–גבוהה, וכי עיסוקו כבדרן ילדים יוצר מצב שבו הוא נמצא באופן תדיר בחברת ילדים שמעריצים אותו, המהווים עבורו קורבנות זמינים.

השופט גד ארנברג ציין בגזר הדין כי מעשיו של ברוקנר חמורים במיוחד, לאור העובדה שמדובר בניצול של מעמדו כבדרן ידוע במגזר הדתי. עוד ציין השופט, כי ברוקנר ביצע מספר עבירות בקטין שהעריץ אותו ונתן בו אמון. "אין ספק שהעבירות שבוצעו במתלונן עלולות להותיר בנפשו צלקות לאורך שנים רבות", כתב. מנגד, הוא התחשב בעברו הנקי של ברוקנר, בעובדה שהוא החל בטיפול תרופתי ובמעצר הבית הממושך בו שהה מאז מעצרו לפני למעלה משנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully