וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרן חרדי מואשם שהפשיט ונישק קטין

גלעד גרוסמן

12.1.2010 / 11:12

כתב אישום הוגש נגד הבדרן החרדי דוד ברוקנר בגין מעשים מגונים בנער בן 12 בבית כנסת בי-ם. "הנאשם פתח את חגורת מכנסיו של הקטין, הכניס את ידיו למכנסיו ונישק אותו בפניו"

לבית משפט השלום בירושלים הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד הבדרן החרדי דוד ברוקנר, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בנער בן 12 בבית כנסת בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוסטיסלב פסק מפרקליטות מחוז ירושלים, בנובמבר האחרון ברוקנר בן ה-38, שעובד כבדרן ילדים, ניגש אל הנער וחבריו בשעה שישבו מחוץ לבית הכנסת והחל להתבדח איתם.

בשלב מסוים ביקש מהנער להתלוות אליו, תוך שהוא מבטיח להעניק לו במתנה דיסק ואומר לו כי הוא רוצה "להרגיש את המתיקות שלו". השניים נכנסו לבית הכנסת, ואז לטענת הפרקליטות החל ברוקנר ללטף את הקטין בפנים, נישק אותו בידיו ושאל אותו אם יוכל ללטף אותו גם בגבו. בהמשך אמר לו כי ברצונו לפגוש אותו פעמים נוספות ולהיות לחבר שלו.

כעבור זמן מה פגש ברוקנר את הנער בבית הכנסת וביקש ללכת עמו לבניין הסמוך, שם פתח את חגורת מכנסיו של הקטין, הכניס את ידיו למכנסיו של הנער ונישק אותו בפניו. לאחר שיצאו מהבניין העניק לנער קלטת ואמר לו כי יפגוש אותו שוב.

בכתב האישום נטען עוד, כי בתחילת החודש הגיע ברוקנר בשעות הבוקר המקודמות לביתו של הנער, נכנס לחדרו, התפשט והפשיט את הקטין. הוא החל לנשק אותו ואמר לו: "אתה משגע אותי יותר מדי, אני לא יכול בלעדיך". הוא ביצע בו מעשה מגונה ושילם לו 200 שקל. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully