וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רב מעפולה תקף מינית קטינים "שעשו כרצונו"

קובי דוד

8.1.2012 / 11:30

בכתב האישום שהוגש נגד הרב יעקב דויטש, בגין ביצוע מעשים מגונים בארבעה נערים, צוין כי הוא "דאג לנצל את תמימות הקטינים". אבי אחד הקרבנות: "הילדים שבורים, חייהם נהרסו"

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד הרב יעקב דויטש, בן 61 מעפולה, בגין תקיפה מינית של ארבעה קטינים. כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אביטל שרוני ועו"ד אור לרנר מפרקליטות מחוז צפון, מגולל שורה של מעשים חמורים ומזוויעים שביצע הרב המוערך מאוד בעירו ובצפון הארץ בכלל. בכתב האישום נטען כי "הרב דאג לנצל את תמימותם של ארבעת הקטינים חסרי ישע, שעשו כרצונו מפאת כבוד וירא".

בכתב האישום צוין כי הרב דויטש בעל בסכמה נערה בת 15 וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים וכן ביצע מעשה מגונה בבת דודתה בת ה-13. כמו כן נטען כי הרב ביצע מעשה מגונה בקטינים בני 13 ו-14. פרקליטו של הרב דויטש, עורך הדין שמואל ברזני, טרם קרא את כתב האישום וצפוי להגיב אליו בהמשך.

אביו של אחד הקטינים שהותקפו לכאורה על ידי הרב דויטש סיפר לוואלה! חדשות לאחר הגשת כתב האישום כי "האיש הזה הרס לנו את החיים ופגע בילדים שלנו. הם שבורים וכואבים ולא מבינים מדוע הם נכנסו לכל הסיוט הזה שמסרב להסתיים. הם היו בטוחים שרב מקובל היה צריך לשמור על כבוד התורה הקדושה, לא לעשות מעשים מכעורים כאלה".

האב הוסיף כי "הרב ניסה לקנות להם מתנות כדי לעשות כרצונו את כל מה שעולה ברוחו. אנחנו עדיין לא מעכלים איך הוא ניצל את הסמכות של כרב ופגע בנו". האב של אחד הקרבנות הוסיף כי צריך לעצור מיד את הרב דויטש ולהכניסו מאחורי סורג ובריח. לדבריו, "הוא ישב במעצר בית במשך החודשיים האחרונים, ולעתים הוא אפילו יצא מחוץ לביתו והסתובב בגאווה כאילו קיבל פרס נובל. אני לא מבין למה עד היום לא הרחיקו אותו מהעיר. זהו כתם שיישאר לעד, צלקת שהילדים יסחבו איתם כל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully