וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני דודים נוספים של אסד נהרגו בלטקייה

24.3.2014 / 17:33

גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו על מותם של השניים, אולם לא ברור אם בקרב או מפגיעת טילים. במקביל, דווח כי בן דוד אחר שאמש נודע שנהרג, חוסל בידי בני עדתו העלוואים

צילום: רויטרס, רשתות הטלוויזיה בטורקיה; עריכה: יותם בן-דוד

(בסרטון: הפלת מטוס קרב סורי באזור בו נהרגו בני אסד)

עוד אבדות במשפחה הנשיאותית: גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו היום (שני) כי שני בני דודיו של הנשיא בשאר אסד, עלי וכיפאח, נהרגו באזור לטקייה שבצפון-מערב המדינה. אבו עזנאן, מראשי "הקבוצה המהפכנית הפנים-סורית", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי לא ברור אם שני קרוביו של הרודן הסורי נפלו במהלך הקרבות באזור קסב הצמוד לגבול עם טורקיה, או כתוצאה מפגיעת טילים בלטקייה.

בנוסף, אבו עזנאן טען כי הילאל אסד, בן דוד נוסף של הנשיא שעל דבר מותו נודע אמש, לא נהרג בקרב, אלא חוסל בידי בני עדתו העלוואים שביקשו "להיפטר" ממנו. הילאל שימש מפקד ההגנה האזרחית באזור לטקייה. מנדי ספדי, ישראלי העומד בקשר עם גורמי אופוזיציה סוריים ומקבל דיווחים משם, אישר את הדברים ואמר כי ייתכן שבני משפחה אחרים של אסד נפגעו במהלך הלחימה באזור לטקייה.

עוד חדשות מהעולם:
ראש ממשלת מלזיה: "המטוס התרסק. אין ניצולים"
פוחדים מפוטין: אוקראינה מסיגה כל כוחותיה מקרים
מצרים: עונש מוות ל-529 מאנשי "האחים המוסלמים"

נשיא סוריה, בשאר אסד. רויטרס
ייתכן שבני משפחה נוספים נפגעו בקרבות בצפון-מערב סוריה. אסד/רויטרס

בתוך כך, הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי כוחות האופוזיציה הסוריים השתלטו היום על חלק גדול מאוד מהעיר קסב. ראמי עבד א-רחמן, מנהל הארגון, מסר כי כוחות האופוזיציה הגיעו לכיכר המרכזית בעיר קסב, וכי הקרבות באזור עדיין נמשכים. עוד דווח היום כי כוחות האופוזיציה הפילו בדמשק הבירה מטוס סיור של צבא סוריה.

אתמול הפילו מטוסי קרב טורקי מטוס מיג 23 של חיל האוויר הסורי במחוז האתאי. ראש הממשלה הטורקי רג'פ טייפ ארדואן אישר כי המטוס הופל על ידי מטוסי F-16 באזור, מובלעת טורקית בצפון-מערב סוריה. לדברי הטורקים, המטוס חדר למרחב האווירי שלהם. סוריה אישרה את הדברים והודיעה כי הטייס נטש את המטוס וצנח בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully