וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפני פיצוץ הגז: הכבאים עזבו בלי לטפל בדליפה

המשטרה בודקת את תפקודם של כוחות הכיבוי שהוזעקו לבניין בתל אביב באמצע הלילה ולא מנעו את הפיצוץ, שבו נפצעה קשה אישה כבת 30. נבדקת רשלנות וסחבת גם מצד חברת הגז

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, מתן חדד, קריינות: לירון בארי

המשטרה חזרה בה והודתה אמש (ראשון) כי שוטרים וכבאים הוזעקו הלילה לטפל בדליפת הגז ברחוב הרצל בתל אביב, שהסתיימה בפיצוץ בלון גז ובפציעתם של שלושה בני אדם הבוקר, בהם דיירת כבת 30 שמצבה מוגדר קשה. מצבם של שני הפצועים האחרים מוגדר בינוני וקל. דיירי הבניין סיפרו לוואלה! חדשות כי כבר בסביבות השעה 2:00 בלילה הריחו ריח חריף של גז והתקשרו למוקד המשטרה ולמכבי האש.

עוד בוואלה! חדשות:
מצת ותמונה מחתונה: כך נחשפה מעבדת נפץ בעולם התחתון
אב הבית של נתניהו: "הייתי מוכן לחטוף בשבילם כדור"
נתראה בהאג? פוטין יכול להביט על הפלסטינים ולחייך

פיצוץ בניין מגורים ברחוב הרצל בתל אביב, מרץ 2014. דרור עינב
זירת הפיצוץ, אתמול ברחוב הרצל בתל אביב/דרור עינב

במשטרת תל אביב הכחישו תחילה את גרסת הדיירים, ורק בשעות האחרונות, לאחר בירורים נוספים, הודו כי אכן התקבלו קריאות של דיירים. לטענת המשטרה, ניידת שהגיעה לבניין פגשה את הכבאים, ואלה הודיעו כי הם מטפלים בדליפה וכי אין צורך בסיוע משטרתי, ולכן השוטרים עזבו את המקום. כעת יבדקו במשטרה אם הכבאים שהגיעו לזירה תפקדו כנדרש ומדוע עזבו את הבניין מבלי שאיתרו את הדליפה ומנעו את הפיצוץ.

הפיצוץ שאירע אתמול בבוקר בבניין המגורים בדרום תל אביב הוביל לשריפה בדירה. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום החל בפעולות החייאה בפצועה והעניק טיפול ראשוני לשני הנפגעים האחרים שסבלו משאיפת עשן. השלושה פונו לבית החולים איכילוב בעיר, כשהנפגעת מונשמת ומורדמת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיצוץ בניין מגורים ברחוב הרצל בתל אביב, מרץ 2014. דרור עינב
תפקודם של מכבי האש ושל חברת הגז נבדק/דרור עינב

במשטרה בודקים חשד לרשלנות גם מצד חברת הגז, שלמרות קבלת פניות רבות לא שיגרה מיידית טכנאי לבניין הדירות. דיירי הבניין סיפרו כי כבר משעה 3:00 לפנות בוקר הם הריחו ריח של גז והתקשרו לחברת "פזגז", אולם לטענתם הם נענו בסחבת ביורוקרטית. לטענתם, אחד המוקדנים אמר כי תוך ארבע שעות יגיע טכנאי. כעבור כשעתיים אירע הפיצוץ.

"התקשרתי ל'פזגז' ב-9:00 בבוקר. הם אמרו שהעניין מטופל", סיפר ירין יעקובי, המתגורר בבניין. דייר נוסף, אוריה אטגדי, הוסיף כי פתח הבוקר את הדלת ומיד הריח ריח חריף של גז. "התקשרתי לקו החירום של 'פזגז', אך הם לא ענו. אח"כ שכנתי שהייתה איתי הצליחה להתקשר אליהם והם אמרו שהם יגיעו בתוך ארבע שעות".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully