וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא מת בסורוקה - גופתו התגלתה במשרדו אחרי יותר מיממה

לאחר שלא הגיע לעבודה יומיים, התקשרו גורמים במוסד הרפואי לנייד שלו. כששמעו העובדים את הטלפון מצלצל בחדרו, פרצו את הדלת ומצאו אותו ללא רוח חיים. החשד: חווה אירוע לב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית החולים סורוקה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר סרגיי ירוסלב, קרדיולוג בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, נמצא ביום חמישי האחרון על מיטת חדרו בבית החולים, כשהוא ללא רוח חיים. על פי אחד הגורמים המעורבים בנושא, ייתכן כי חלפה יותר מיממה מרגע מותו ועד שנמצאה גופתו. האירוע דווח למשטרה. זו בדקה תחילה אם קיים חשד לפלילים, אך שללה את כיוון החקירה הזה תוך זמן קצר. גם החשד לכך שמדובר בהתאבדות נבדק והופרך במהרה, והסברה כעת היא כי ירוסלב מת כתוצאה מאירוע לב שבו לקה. גופתו הועברה לנתיחה לצורך בירור ודאי של סיבת המוות.

על פי הידוע לפי שעה, ביום שלישי שעבר סיים ירוסלב את יום עבודתו בשעה 16:00. ביומיים הבאים הוא לא הגיע למשמרות בעבודה, ולכן בחמישי בבוקר התקשר גורם מבית החולים לטלפון הנייד שלו. אחד העובדים שמע את הטלפון מצלצל בתוך חדרו הפרטי של ירוסלב. דלת החדר הייתה נעולה, ולמקום הוזעק איש תחזוקה. הוא פרץ אותה ומצא בפנים את הרופא הבכיר מוטל על מיטתו ללא רוח חיים. "מדובר בקרדיולוג מעורך מאוד בבית החולים", אמר גורם בסורוקה. "אנחנו המומים מהמקרה. זוהי אבדה קשה".

מבית החולים סורוקה נמסר בתגובה: "הרופא נמצא ללא רוח חיים במיטתו בחדרו בבית החולים. בית החולים משתתף בצער המשפחה. האירוע דווח למשטרה".

עוד בוואלה! חדשות:
לראשונה: שביתה כללית במשרד החוץ, כל השגרירויות סגורות
הורים זועמים על מועד פתיחת הלימודים: "לא סופרים אותנו"
האב טוען: ראיתי את כוויות המגהץ רק אחרי יומיים

לפניות לכתב יניר יגנה - Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully