וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר האב החשוד בגרימת כוויות לבנו עם מגהץ

יניג יגנה, כתבנו בדרום

23.3.2014 / 12:22

ההורים החשודים בגרימת כוויות לבנם בן השנתיים באמצעות מגהץ טוענים כי לא נכחו בעת האירוע, אך מהחקירה עולה כי הפעוט היה בהשגחת אביו. מעצרו הוארך ביומיים נוספים

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בבאר שבע האריך הבוקר (ראשון) ביומיים נוספים את מעצרו של האב מנתיבות החשוד שגרם כוויות לבנו הפעוט באמצעות מגהץ. שני ההורים טוענים כי לא היו נוכחים בעת שאירע המעשה, אולם מחקירת המשטרה עולה כי הפעוט בן השנתיים היה בהשגחתו של האב. נציג המשטרה בדיון טען כי "הראיות נגד האב התחזקו".

עוד בחדשות:
"תצלומי לוויין חדשים מתעדים את שברי המטוס המלזי"
אישה כבת 30 נפגעה קשה בפיצוץ בדירה בתל אביב
נתניהו על החיסול בג'נין: מי שפוגע בנו - ייפגע

במשטרה טוענים כי חלה התפתחות בחקירה, והם אף חושדים כעת כי בני הזוג תיאמו ביניהם גרסאות. עוד נבדק חשד שלפיו גורם שלישי הוא שאחראי למעשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבדק חשד שלפיו גורם שלישי הוא שאחראי למעשה. הכוויות על גופו של הפעוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם במפח נפש ונלחמים על חפותם"

עו"ד בני גריקו, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי ההורים דואגים מאוד לשלומו של בנם. "התוצאה כשלעצמה טראגית ומדאיגה לא פחות ממעצרם. המעצר, מבחינתם, הוא הזוי. מדובר בהורים נורמטיביים, אשר נמצאים לראשונה בחקירה. יש להם שני ילדים גדולים יותר ומעולם לא הוגשה כל תלונה נגדם". לדברי עו"ד גריקו, המשפחה לא מוכרת לרשויות הרווחה. "בניגוד לדברי המשטרה, שני ההורים משתפים פעולה בחקירה ומכחישים את החשדות. המשטרה באה בשתי בקשות מעצר לחמישה ימים, כאשר בית המשפט ציין כי הראיות בתיק אינן מבססות בשלב זה חשד סביר מספק. הם במפח נפש ונלחמים על חפותם".

פרקליטתה של האם, עו"ד רינת יהב הבהירה בדיון בהארכת מעצרה כי היא מכחישה את המיוחס לה וכי לא ידוע לה כיצד זה קרה. "היא כל הזמן שואלת על מצב הילד. זו אישה נורמטיבית לגמרי. יש להם ילדים שלא היה עליהם כל דיווח לרשויות הרווחה והם אינם מוכרים לרווחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הארכת מעצר להורים מנתיבות החשודים בהתעללות בבנם הפעוט. דייב בוימוביץ'
ההורים בהארכת מעצרם, אתמול/דייב בוימוביץ'

זוג ההורים נעצר אתמול בחשד להתעללות בבנם, לאחר שבית החולים ברזילי דיווח למשטרה על פצעיו של הפעוט. ילדיהם האחרים של בני הזוג, בן 11 ובת עשר, הועברו לטיפול גורמי הרווחה של עיריית נתיבות.

לפניות לכתב: yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully