וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית זוועות בארה"ב: "בת 8 הורעבה ונקשרה לקיר"

הילדה נמצאה כלואה בבית בקליפורניה יחד עם בן 3 ובן 5, כשברשותם מעט אוכל שהיה על רצפה מלוכלכת: "כמו מחנה ריכוז". בנות הזוג שגידלו אותן, סוהרת לשעבר ואשת עסקים, נעצרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכננה להינשא לבת זוגה בסוף החודש. אריקה קרייג/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשד להתעללות קשה בארצות הברית: שתי נשים ממחוז מונטריי שבקליפורניה נעצרו בחשד שכלאו והתעללו בשני ילדים 3 ו-5 ובילדה בת 8. ככל הנראה, הילדים הורעבו לזמן ממושך, ובת ה-8 אף נכבלה לקיר.

לפי כלי תקשורת מקומיים, לפני כשבוע הגיעו השוטרים לבית המשפחה, שם גילו שלושה ילדים שנכלאו כשברשותם מעט מאוד אוכל שהיה זרוק על רצפה מלוכלכת. לדברי השוטרים, הילדים נראו כמי שחוו התעללות פיזית ונפשית. הילדה נלקחה לבית חולים, ואילו שני הילדים האחרים הושמו במשמורת.

החשודות הן אריקה קרייג, בת 31, וג'סיקה דיאנדה, בת 44 שחיו יחדיו ותכננו להינשא זו לזו בסוף החודש. אחת מהן, לא ברור מי, היא אמו הביולוגית של הילד בן ה-3. קרייג היא סוהרת לשעבר, ודיאנדה היא אשת עסקים ויועצת.

עוד חדשות מהעולם:
"תקווה הולכת וגוברת לגלות מה עלה בגורל המטוס המלזי"
59 נספו ועשרות נדבקו בווירוס קטלני בגינאה
לאחר האולטימטום: כוחות רוסים פרצו לבסיס הנצור בקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הילדה ככל הנראה הורעבה במשך חודשים". ג'סיקה דיאנדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הילדה בת ה-8 הייתה נקשרת מדי פעם לקיר הבית, ללא אוכל בקרבתה", אמר לכתבים השריף של מחוז מונטריי, סקוט מילר. "היא הייתה כחושה מאוד, והשוטרים שגילו אותה תיארו אותה כאילו היא חיה במחנה ריכוז. היא ככל הנראה הורעבה במשך חודשים". מסתמן כי הילדה היא הקורבן הקשה ביותר של ההתעללות, והיא סבלה מתת-תזונה ומחבלות. "מדובר במקרה אכזרי במיוחד", סיכם השריף.

קרייג ודיאדנה הכחישו בתוקף את המיוחס להן. בסוף החודש ייערך להן שימוע, שבו הן צפויות להציג את גרסתן לאירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully