וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאן פוריות: תורם זרע מהולנד הוא אב ל-98 ילדים

אד הובן בן ה-44 מהולנד תרם בעבר זרע למרפאת פוריות, אולם כיום הוא שוכב עם נשים שרוצות ילד ולא מצליחות להרות. זרעו נחשב פורה במיוחד, אך עד גיל 34 היה בכלל בתול

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אד הובן, אזרח הולנד בן 44, היה עד לפני עשור בתול, אך כיום הוא מתגאה בעובדה שלא פחות מ-98 ילדים ברחבי המדינה קוראים לו "אבא". כיצד זה קרה?

רוב ילדיו של הובן הם מהתקופה שבה תרם זרע בדרך הקונבנציונלית – דרך מרפאת פוריות בהולנד, שם החל לתרום משנת 2002. עם זאת, לאחר כמה שנים החליט הובן להפיץ את זרעו באופן "אישי" יותר.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: מטוסי קרב הפציצו נהר קפוא - ומנעו שיטפון
הזריקה וזלין לחזה בניסיון להגדילו - ומתה
צפו: רוכב האופניים נפגע ממשאית - וניצל בדרך נס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יום אחד אני מקווה לגדל ילדים בעצמי". הובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

להובן אתר אינטרנט שבו הוא מספר על עצמו, מציג את בדיקות ה-DNA שלו וקורא לזוגות ליצור עמו קשר. הובן מעניק את שירותיו לזוגות הטרוסקסואליים, או לזוגות של שתי נשים שרוצות ילדים, ושוכב עם אחת הנשים - ללא תשלום.
הזרע של הובן נחשב פורה במיוחד, עם ספירת זרע של מאה מיליון תאי זרע למילימטר, שמשמעותה כ-80% לקליטת העובר.

"זוג נשוי הגיע אליי לשבוע אחרי שנים רבות של טיפולי פוריות", סיפר הובן בריאיון ל-BBC. "הם קראו עליי, כתבו לי והתחברנו. חצי שנה לאחר מכן הם באו לכאן ושכבתי עם האישה ארבע פעמים. התוצאה היא שאחרי עשר שנים של ניסיונות היה להם בזכותי את ההיריון הראשון שלהם. בשנה שעברה הם באו שוב לילד שני, וזה הצליח כמעט מיד".

באתר שהקים כתב הובן: "כאשר שמעתי על אנשים רבים שרוצים להביא ילד ולהעניק לו את כל האהבה שאפשר אבל לא יכולים לעשות זאת, זה העציב אותי. נגע ללבי שלאנשים רבים יש כל כך הרבה מה להציע לילדם – חוץ מתא זרע".

הובן העיד על עצמו כרווק, אך הצהיר: "יום אחד אני מקווה לגדל ילדים בעצמי עם אישה שאוכל לאהוב כל חיי. אולי זה יקרה ואולי לא, אני לא יודע מה העתיד צופן עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully