וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזריקה וזלין לחזה בניסיון להגדילו - ומתה

סוניה פרז לנזון, ספורטאית ארגנטינית חובבת ואם לילד, מתה חודש אחרי שהזריקה את החומר השמנוני. "היא הייתה אובססיבית לגבי המראה שלה", אמר חברה ל"דיילי מייל"

אישה בת 39 מארגנטינה מתה אחרי שהזריקה לעצמה וזלין לחזה. פייסבוק, צילום מסך
סוניה פרז לנזון/צילום מסך, פייסבוק

ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם שלשום (רביעי) את סיפורה של סוניה פרז לנזון, אישה ארגנטינית שמתה מוקדם יותר החודש בבית חולים מקומי מקריש דם בר?יאה. האירוע התרחש חודש לאחר שלנזון הזריקה וזלין לשדיה - ככל הנראה במטרה להגדילם. לנזון בת ה-39, אצנית ומתאגרפת חובבת, השאירה מאחוריה ילד.

עוד כתבות בוואלה! חדשות:
סטודנטית בת 27 מציעה למכירה את בתוליה ברשת
החדשות בדקה: הניחוש המדהים ביותר ב"גלגל המזל"
שכבה עם בן שמונה מעל 50 פעמים - ותיכלא לשנתיים

חוליו פלה, מנהל חדר הניתוח בבית חולים בסנטה רוזה, סיפר כי לנזון הגיעה בפברואר עם קשיי נשימה ופצעים בשדיה. "היא הכחישה הכל בתחילה, אבל לאחר מכן הודתה כי הזריקה להם וזלין".

"מעולם לא ראיתי מקרה כזה", אמר. "לגוף האדם יש נוגדנים שמיועדים להשמיד וירוסים ובקטריות. אין לו שום כלים להתמודד עם כניסה של חומר כזה לגוף". וזלין, או ג'ל-פטרוליאום (נפט) מכיל חומרים דליקים והוא אינו מיועד לשימוש פנימי. "אנשים שמשתמשים בווזלין בצורה כזו שמים את עצמם בסכנה ממשית", אמר פלה.

אישה בת 39 מארגנטינה מתה אחרי שהזריקה לעצמה וזלין לחזה. פייסבוק, צילום מסך
"היא הכחישה בתחילה, אך לאחר מכן הודתה כי הזריקה וזלין לשדיה"/צילום מסך, פייסבוק

בכתבה מרואיין מכר של לנזון, שסירב להזדהות, ואמר: "היא הייתה אובססיבית לגבי המראה שלה". כדי לחזק את טענתו סיפר המכר כי לנזון אושפזה בשנה שעברה לאחר שסבלה מכוויות בדרגה שלישית לאחר שהשתזפה.

הזרקת וזלין לשדיים היא תופעה חדשה, אולם כבר כיום קיימת תופעה בה גברים עוברים הליך בו מוזרק וזלין לאיבר מינם במטרה להגדילו. רופאים רבים מזהירים כי צעד זה עלול לגרום לפציעות חמורות, ביניהם עיוותים ובעיות זיקפה.

(עדכון ראשון: 21:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully