וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיבות כחול-לבן: דוחות חניה יקלו על התושבים?

העיר הדרומית משנה את הסדרי החניה עקב ריבוי כלי הרכב שנכנסים אליה מדי יום. חבר מועצת העיר: "יביא סוף לאי-סדר בעיר". "זה לא תל אביב. זה יפגע בתושבים", אמר תושב העיר

רכבים חונים כאוות נפשם ביום ללא אכיפה בתל אביב, פברואר 2013. דרור עינב
חונים בתל אביב ביום של שביתת פקחים/דרור עינב

בדרך לקברי צדיקים – מפעילים מדחן: כבר שנים שתושבי נתיבות מתלוננים על תרבות החניה בעיר - נהגים שחונים במקומות חניה לנכים וכאלה שחונים על מדרכות ובמקומות אסורים. עיריית נתיבות החליטה לטפל בעברייני החניה ועל הדרך - גם להעשיר את קופתה.

בשנים האחרונות הפכה נתיבות למרכז העסקים הגדול של הנגב המערבי. אלפי כלי רכב נכנסים לעיר מדי יום ויוצרים פקקי תנועה המשתרעים לאורך הכבישים הראשיים ועומסים כבדים בשעות הבוקר והערב בכניסות וביציאות מהעיר. זאת, כאמור, בנוסף לבעיות החניה שהתגברו.

על פי התכנית, החניות ברחובות הראשיים יצבעו בכחול-לבן וחניה בהם תתאפשר רק לאחר שבעל הרכב ישלם במדחן על כרטיס החניה. "אין ספק שמדובר בבשורה טובה לעיר, הדבר יביא סוף לפקקי התנועה ולאי-סדר בעיר", אמר עו"ד שלומי חן חבר מועצת העיר. "בנוסף, כל ההכנסות יוקדשו לשיפור ולתועלת שירותי החניה לתושב. הסדרת החניה תשפר את השירות לאזרח של העירייה", הוסיף.

הסיפורים החמים בחדשות:
החיפושים אחר המטוס יתחדשו בבוקר: "צריך לגלות סבלנות"
ההדבקה בקהילה הגאה בחיפה: "3 הפכו לנשאי HIV"
אבו מאזן שב מארה"ב: "זלזול בזכויותינו לא מקובל"

לעומתו, תושבים חוששים מפגיעה בכיסם. "אני מתנגד לדוחות חניה של העירייה, לא צריך להכביד על האזרחים, לא מדובר בתל אביב, אלא רק בנתיבות. נכון שהעיר פורחת, אך עם יתחילו לתת דוחות זה יפגע בתושבים", אמר אלמוג אוחיון תושב העיר.

מעיריית נתיבות נמסר: "בעקבות ריבוי הרכבים הנכנסים לעיר החליטה העירייה לבקש ממשרדי המשפטים והפנים לאפשר חוקי עזר המאפשרים הסדרי חניה בתשלום. בימים אילו החלו בעירייה למפות את העיר לפי מקומות החניה הציבוריים בעיר ובקרוב תכנס התכנית לפעולה. תושבי העיר יצטרכו לשלם 3.3 שקלים לשעה בחניון ציבורי. זה יגרום לכך שלא כל אחד יחנה איפה שהוא רוצה ושיהיו מקומות חניה מוסדרים בעיר".

לפניות לכתב: yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully