וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שריסק את האימפריה של דומרני הולך לכלא

19.3.2014 / 20:44

בני שלמה, שנגס כמעט בכל חלקה בדרום, ירצה שנת מאסר על סחיטת סוכן מכוניות שהצמיד לקיר וחנק. במשטרה מקווים שמאסרו ירגיע את הרוחות, אך בינתיים אחיו שלום ממשיך בעסקים

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
טכנולוגיה שלא הייתה מביישת את מערכת הביטחון. בני שלמה ואחיו שלום מובאים להארכת מעצר/ניב אהרונסון

בני שלמה, האיש שהצליח להשתלט במו ידיו כמעט על כל חלקה אפשרית בדרום, ולמעשה כמעט ריסק לחלוטין את האימפריה הדרומית של שלום דומרני, נכנס לכלא. לפי החלטת בית המשפט העליון, על שלמה להתייצב מחר (חמישי) בכלא ניצן ברמלה, שם ירצה שנת מאסר, לאחר שהורשע בסחיטה של בעל סוכנות למכירת מכוניות יוקרה. שלמה קבע עם האיש בסמטה בתל אביב, הצמיד אותו לקיר וחנק אותו בדרישה שיחזיר לו את כספו, תוך שהוא צועק: "זה לא מספיק, בסוף זה ייגמר ברע".

ה"קומפיוטר" שבגד בדומרני: בני שלמה, כוח עולה בעולם הפשע

במשטרה מקווים כי כניסתו של שלמה לכלא תרגיע במעט את הרוחות שסערו בחודשים האחרונים בדרום, ובייחוד באשקלון. לפי הערכות מודיעיניות של המשטרה, בעוד שדומרני עדיין ממתין למשפטו בפרשת הסחיטה של הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן"), שלמה המשיך לנגוס בכל חלקה אפשרית בדרום. כך, למשל, הדוחות המודיעיניים מצביעים על כך שאם בעבר נשלט שוק גביית החסות באשקלון ובסביבותיה על ידי דומרני, כעת בעלי עסקים משלמים דווקא לשלמה.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
פרשת הרפז: "גם אשכנזי ואשתו יזומנו לחקירה"
הפתעה בנתב"ג: קילו קריסטל מת' - בקופסאות שימורים
זקן משיבה לאולמרט: "מנסה להפחיד את בית המשפט"

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
חלק מאנשיו מאסו ב"דור הישן". שלום דומרני בבית המשפט, נובמבר 2013/דייב בוימוביץ'

על אף כניסתו של שלמה לכלא, ההערכה היא כי אנשיו, בעיקר אלה שפרשו מארגון הפשיעה של דומרני, ימשיכו לסור למרותו לאחר שמאסו ב"דור הישן" שמייצג דומרני – במשטרה הגדירו את ארגונו של שלמה "דור Y". לפי ההערכה, במסגרת פעילותם עושים אנשיו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, שלא הייתה מביישת גם את מערכת הביטחון. מעבר לכך, בעוד ששלמה הוא ראש הארגון, אחיו שלום, השומר בימים אלה על העסקים, ממשיך ככל הנראה לטפל ב"עסקי המשפחה".

בשנה האחרונה ניטש מאבק קשה בין דומרני לשלמה. לפיכך, מעריכים כי האחרון יוגדר לפחות בשלב הראשון של מאסרו אסיר מאוים, ולא מן הנמנע שיזכה בהפרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully