וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן משיבה לאולמרט: "מנסה להפחיד את בית המשפט"

עורכי דינה של ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר הגיבו על הטענות כי עדותה של זקן בפרשת הולילנד היא "אסופה של שקרים": "ניסיון לייצר מסע השמצות תקשורתי ללא תקדים נגדה"

צילום: טל אנגלנדר, גדעון צנטנר; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: לירון בארי

(פרשת הולילנד: שולה זקן מאותתת שהיא מוכנה להעיד שוב נגד אולמרט)

פרקליטיה שולה זקן, עורכי הדין עופר ברטל ודב כהן, הגיבו הלילה (רביעי) על הביקורת שהעבירו אתמול עורכי דינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אלי זוהר ורועי בלכר, על עדותה של זקן בתיק הולילנד, אותה כינו כ"אסופה של שקרים".

במכתב שהפנו לבית המשפט ציינו עורכי הדין של זקן כי "תגובת באי כוחו של אולמרט לא נכתבה על מנת להקל על בית המשפט להגיע להחלטה נכונה בבקשת נשוא התגובה, אלא לצורך פרסום בלבד ובמטרה שתצוטט על ידי כל כלי התקשורת". לטענתם, "היא נכתבה כדי להלך אימים על בית המשפט, לבל יזמין את הנאשמת (זקן) לדוכן העדים שנית, וכן להשמיץ אותה ככל האפשר, תוך הטחת האשמות חסרות בסיס לכל עבר ללא שניתנת לה ההזדמנות להגן על עצמה כראוי", כתבו פרקליטיה של זקן. "הם מנסים להרחיק את האמת אודות מרשם ממפתנו של בית המשפט".

כאמור, אולמרט בתשובתו כינה את עדותה של זקן "אסופה של שקרים", ציטט מהודאותיו במשטרה לפיה שולה זקן פעלה ברשות עצמה ולמען מקורביה ודיבר על יחסיה ה"מושחתים" עם שמואל דכנר, עד המדינה.

משפטם של אהוד אולמרט ושולה זקן בבית המשפט המחוזי בירושלים- מאי 2010. אלכס קולומויסקי,
שולה זקן ואהוד אולמרט בבית המשפט/אלכס קולומויסקי

"פרקליטיו של אולמרט עברו עבירות אתיות רבות"

פרקליטיה של זקן טוענים כי בתשובתם, פרקליטיו של אולמרט עברו כמה עבירות אתיות: "אין ולו פסק דין אחד, המתיר לצד כלשהו להגיש 'ראיות' לבית המשפט כך סתם, בתגובה לבקשה כלשהי, או לצטט ציטוטים נרחבים – לכאורה מתוך מסמכים שנוצרו בחקירות אחרות, על אודות פרשות אחרות שאינן נשוא המשפט הנדון. אין ולו פסק דין אחד, המתיר לכתוב לאורך יתר עמודי התגובה השמצות חסרות בסיס, שלא בא זכרן בראיות כלשהן שבאו בפני בית המשפט, לאחר שניתנה לבאי הכח המלומדים ההזדמנות לחקור את הנאשמת בחקירת שתי וערב, אין ולו פסק דין אחד, המתיר לבאי כח נאשם כלשהו, להשחיר את פני הנאשמת באמירות חסרות בסיס, שאינן מעוגנות בראיות קבילות שהוגשו במשפט – ימים ספורים לפני הכרעת הדין בעניינה".

עוד על פרשת הולילנד
זקן מוכנה לשוב ולהעיד על הולילנד גם בלי הסכם
בנה של זקן לאולמרט: "מוכן להזכיר לך מה ששכחת"
שולה זקן מסרה למשטרה מידע על פרשה חדשה

אהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מגיע לתת עדות במשפט הולילנד. דרור עינב
"פרקליטיו של אולמרט מנסים להכניס בדלת האחורית ראיות שכל מטרתן להשמיץ את הנאשמת". אהוד אולמרט בעת דיוני בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אוקטובר 2013/דרור עינב

עורכי דינה טוענים כי מדובר בניסיון לייצר מסע השמצות תקשורתי ללא תקדים נגד מרשתם. "הם (פרקליטיו של אולמרט) מנסים להכניס בדלת האחורית 'ראיות' שכל מטרתן להשמיץ את הנאשמת, או אולי לייצר להם אגב כך טענות עתידיות של כשרות המשפט שהתנהל בבית המשפט המחוזי. בתגובתם הם אומרים כי הקשרים של הגברת זקן עם מר דכנר (עד המדינה במשפט שהלך לעולמו - ג.ג) ועם אחרים היו מושחתים, ללא שנתנו לה הזדמנות להגן על עצמה בעניין זה, וללא שהעלו בפניה עניינים אלה בחקירתם הנגדית אותה בעת ניהול המשפט".

אתמול בבוקר הצהירה זקן כי היא מוכנה לשוב ולהעיד בתיק הולילנד, והפעם לא על מנת לקבל מעמד של עדת מדינה. הדברים הועברו כחלק מתגובה שהגישו עורכי דינה לבקשתו של עו"ד אלדד יניב, עיתונאי ויועץ פוליטי לשעבר שביקש להצטרף כידיד בית המשפט וקרא לבית המשפט להורות לזמן אותה לעדות נוספת בתיק. "ככל שהנאשמת תשוב ותיקרא לדוכן העדים, הרי שהיא תעשה כן", נכתב בתגובה. לטענת פרקליטיה, עד כה גרסתה נפוצה בכלי התקשורת בדרך שמועה, החוטאת לתוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully