וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליח וואלה! חדשות למלזיה מדווח: ברחובות מתפללים לנס

שליח וואלה! חדשות למלזיה

17.3.2014 / 14:38

ברחובות המדינה, ובעיקר בערים הגדולות, שורר מתח רב. אלפי בני אדם נושאים תפילות לשלומם של הנוסעים, שעשרות מהם בני המדינה. גם העיתונות המקומית עוסקת בנושא בהרחבה

מערכת וואלה!

עשרה ימים לאחר היעלמות טיסה 370 של "מלזיה איירלינס", שליח וואלה! חדשות למלזיה מדווח כי ברחובות המדינה שורר גם היום (שני) מתח רב, בייחוד בערים הגדולות. אלפי בני אדם מתפללים לשלומם של מאות נוסעי הטיסה, שעשרות מהם אזרחי ותושבי המדינה. העיתונות המקומית עוסקת בנושא בהרחבה רבה.

היעלמות טיסה 370 - סיקור מיוחד:
מלזיה פרסמה מפות חדשות של נתיב המטוס הנעלם
"אם הטייס הפך לטרוריסט - הסיכוי לעצור אותו אפסי"
היכן אפשר להסתיר בואינג עם 227 נוסעים? המפה מגלה

בקואלה לומפור מתפללים לשלום נוסעי טיסה 370 של "מלזיה איירליינס", 17 במרץ 2014. רויטרס
במלזיה מתפללים לשלומם של 239 הנוסעים/רויטרס

בשלב זה, החקירה מתמקדת ברקע פלילי או חבלני. לפי חוקרים באוסטרליה, הבואינג 777 טס בגובה נמוך ביותר – 1,524 מטרים – כשהוא משתמש בטכניקת תעופה מסוכנת המכונה "מיסוך שטח" (“terrain masking”), שבה משתמשים טייסי מטוסי קרב צבאיים. החוקרים מאמינים כי מי שהטיס את המטוס התכוון להימנע בכך מאיתור מערכות המכ"ם בשלוש מדינות לפחות. ייתכן שבשל מעופו הנמוך, הוא התנגש בקרקע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלזיה פרסמה היום מפות חדשות של נתיב הטיסה לכאורה של המטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשלת מלזיה הציגה בצהריים מפות חדשות, המראות שני נתיבים אפשריים שבהם נערכים חיפושים אחר טיסה 370. שר התחבורה, הישמודין חוסיין, אמר כי ראש הממשלה המזלי שוחח עם עמיתיו מסין ומאוסטרליה. לדבריו, קואלה לומפור מבקשת סיוע מהמדינות המופיעות בנתיבי החיפוש. "אנו מבקשים מהן לחלוק עמנו נתונים מהאדמה, מהים ומהאוויר", אמר. "ביקשנו עדכונים שוטפים, כולל דוחות יומיים על פעילות החיפושים".

בקואלה לומפור מתפללים לשלום נוסעי טיסה 370 של "מלזיה איירליינס", 17 במרץ 2014. רויטרס
בקואלה לומפור ממתינים כבר עשרה ימים לתשובות/רויטרס

המשטרה שפשטה על בתיהם של הקברניט ושל טייס המשנה לא איתרה בהם הודעות התאבדות. בתוך כך, מנכ"ל מלזיה אירליינס, אחמד ג'ווארי יאיא, אמר כי ההודעה האחרונה מטיסה 370 הגיעה מטייס המשנה, פריק עבדול חמיד. לטענת יאיא, היה זה חמיד שאמר ברשת הקשר: "הכול בסדר, לילה טוב", בטרם נעלם המטוס.

במקביל, נבדק הרקע של אחד הנוסעים בטיסה - מוהד חיירול אמרי סלמאת, בן 29. בהודעה שפרסם באחת הרשתות החברתיות, הוא כתב כי הוא מהנדס טיסה העובד בחברה שוויצרית. עם זאת, בשל ניסיונו בהפעלת מטוסי מנהלים, ספק אם יש לו את ההכשרה הדרושה כי להסיט בואינג 777 ממסלולו.

עוד במהדורה:

עו"ד ידוע, מנכ"ל של קבוצת כדורגל ובכיר בעולם התחתון – אלו הדמויות שעומדות במרכז פרשת סחיטה שנחשפת היום. המשטרה פשטה היום על בתיהם של עשרים אנשים המעורבים בפרשה, תשעה נעצרו. אבי אשכנזי, כתב וואלה! לענייני משטרה, על הפרשה שתסעיר את עולם הכדורגל, העסקים והמשפט.

"מסכת הייסורים שהרבנות מעבירה נשים גויות – רק מרחיקה אותן מהיהדות": תחקירנית המהדורה קטי ז'וק חושבת שהסירוב של הרבנות להפסיק את הליך הגיור של אלין לוי בגלל שיעורי המשחק שלה מרגיז אך לא מפתיע, היא בעצמה רצתה להתגייר אך החליטה שלא תיתן לרבנים חשוכים לקבוע לה איך לחיות.

אוהדי הפועל על קוצים: הערב ייערך דרבי תל אביבי גם בכדורגל וגם בכדורסל. אחרי שהפועל באר שבע, יריבתה של מכבי במרוץ על האליפות בכדורגל, הפסידה בשבת האחרונה מכבי תרצה להגדיל את הפער בצמרת. בנוסף, יש לה את ערן זהבי שפשוט חייב לכבוש בכל דרבי. גם בכדורסל המצב לא מעודד מבחינת האדומים. ניצחון כפול של מכבי או הפתעה אדומה? ואיך שורדים חמש שעות של שירים קולניים ותופים ביציע?

התחזית: הלילה מעונן חלקית בעננות נמוכה, מחר מזג האוויר יעשה חורפי, עם ירידה ניכרת במידות החום וגשם קל ומקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully