וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה חשודה בתקיפת מורת בנה: "גררה וחנקה אותי"

מעמד המורה נפגע לאורך השנים על ידי ציבור ההורים והתלמידים ללא הרף. אך במקרה של מורה מהצפון, האמא החשודה בתקיפתה היא מורה בעצמה. "ניהלנו שיחה ידידותית", טענה החשודה

מורה בכיתה. ShutterStock
מורה למורה זאב?/ShutterStock

תקיפת מורים על ידי תלמידים או על ידי הוריהם הפכה לשכיחה בשנים האחרונות, אולם מקרה שבו האם התוקפת היא מורה בעצמה - ואף מזכירת סניף ארגון המורים בחיפה -
לא זוכרים במשרד החינוך.

עוד בוואלה! חדשות:
"אם הטייס הפך לטרוריסט - הסיכוי לעצור אותו אפסי"
הר ציון הובא למנוחות: "לימד אותנו גבורה מה היא"
בני 14 סחטו את חברם לכיתה: "רוסי, תביא כסף"

לבקשתה של מורה המתלוננת, תושבת צפון הארץ, הורה בית משפט השלום בטבריה על מתן צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אמו של אחד מתלמידיה. האם חשודה שתקפה וחנקה את מורת בנה, זאת משום שסירבה לאפשר לו לגשת למבחן במתמטיקה.

המורה, המיוצגת על ידי עורך הדין אפרים דמרי, התלוננה במשטרה ובעדותה סיפרה כי ביריד שהתקיים בבית הספר, ניגשה אליה האם, מורה במקצועה כאמור, ובין השתיים התפתח ויכוח סביב סירובה של המורה לאפשר לבנה של האם לגשת לבחינה, זאת מאחר שלא הגיש את אחת העבודות שנדרשו.

"ביקשתי שתעזוב אותי, זה כואב לי"

לטענת המורה, האם חנקה אותה בשתי ידיה. "ביקשתי ממנה שתעזוב אותי, זה כואב לי", אמרה המורה בעדותה בבית המשפט, "היא גררה אותי וחנקה אותי".

כמה ימים לאחר האירוע, מצאה האם מכתב בתיבת הדואר לפיו המורה התלוננה על שאירע בין השתיים. בתגובה, שלחה למורה מסרון בו נכתב: "ערב טוב, אם תוכלי לאשר לי ב-SMS לשאלתי האם התלוננת על פגישתנו ולמי?".

לטענת האם התוקפת לכאורה, השתיים "ניהלו שיחה ידידותית ותו לא". עוד טענה האם כי הסיבה היחידה בגינה התלוננה המורה במשטרה על האירוע, כעשרה ימים אחרי התקיפה - שלא היתה לטענתה, היא שהאם איימה על המורה שתערב את הפיקוח על בית הספר בנושא המבחן במתמטיקה שבנה לא הורשה לגשת אליו.

בית המשפט קבע כי תלונת המורה תתברר במשטרה, והורה כאמור, על השארת הצו נגד הטרדה מאיימת נגד האם, לאחר שקבע כי מצבה הנפשי של המורה וכן דיווחיה על מצבה הרפואי שהועברו למשטרה מלמדים כי אכן חשה מוטרדת. עופר סבו, עורך דינה של האם, מסר בתגובה: "לא היתה תקיפה. התלונה הוגשה עשרה ימים לאחר האירוע ללא כל הסבר סביר. מדובר באישה ללא עבר פלילי, אשת חינוך. זוהי תלונת סרק, ומלבד עדות המתלוננת אין דבר ושום דבר. כפי שאמרה השופטת, מי שתחליט תהיה המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully