וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקט שוב הופר: לראשונה מאמש, פצמ"ר בשער הנגב

פצצת המרגמה שנורתה מרצועת עזה לראשונה מאז 21:00 התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. טרם נפילת הפצצה, לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" באזור

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

שוב לא שקט בדרום: פצצת מרגמה שנורתה משטח רצועת עזה התפוצצה היום (שישי) בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. טרם נפילת הפצמ"ר, לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" באזור. מדובר בירי ראשון לעבר יישובי הדרום מאז השעה 21:00 אמש.

הסלמה בדרום - כותרות נוספות:
עדכונים שוטפים
פורים בצל הרקטות: "ניצחנו את המן - וננצח את הטרור"
תיעוד: "המשגר החדש" של ועדות ההתנגדות בפעולה

חיילים במהלך פטרול בגבול עזה. מרץ 2014. רויטרס
חיילים בגבול עזה במהלך פטרול, אתמול/רויטרס

מאז הכריז ארגון הג'יהאד האיסלאמי אתמול בצהריים על הפסקת אש עם ישראל, שוגרו 11 רקטות ופצצת מרגמה אחת מצפון רצועת עזה לעבר הנגב המערבי. רוב הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים – ולא גרמו לנפגעים. סוללות "כיפת ברזל" המוצבות ברחבי הדרום יירטו לפחות שתי רקטות ששוגרו לעבר שדרות ונתיבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תלמידים עוזבים את בית הספר אורט אשקלון בשל ההסלמה בדרום, מרץ 2014. דייב בוימוביץ'
הלימודים היום התקיימו כסדרם/דייב בוימוביץ'

ארגון הג'יהאד האיסלאמי, מצדו, הכחיש אמש כי שיגר רקטות לעבר ישראל מאז ההכרזה על הפסקת האש. לטענת גדודי אל-אקצא, המזוהה עם פתח, הירי יימשך ויגיע עד תל אביב אם ישראל "תפגע באורח חיי הפלסטינים". עם זאת, ההערכה היא כי לירי אמש אחראים ארגוניים זניחים ברצועה, וכוחו של הארגון אינו משמעותי ברצועה כי שהוא מצהיר.

מעט אחרי חצות תקף חיל האוויר שלושה יעדי טרור בצפון רצועת עזה ועוד ארבעה בדרומה, בתגובה על ירי הרקטות אתמול. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר מדובר צה"ל.

לפניות לכתב יניר יגנה - Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully